Jak obrobic okolice okna od zewnątrz

Okna pcv są osadzone 5cm w głąb ściany. Na elewacji będzie styropian
ryflowany 5cm mam więc 10cm do wykończenia. Między listwą otaczającą okno a
otworem w ościeżnicy jest 3,5cm więc mało co tam wejdzie. Nie zależy mi na
izolacji, styropian jest tylko jako podkład pod tynk.

Jak na tym odcinku między styropianem a ościeżnicą położyć tynk?

Wiatroizolacja trzyma się tylko na zszywkach więc klejenie do niej
czegokolwiek nie ma sensu.
Utknąłem - zupełnie nie wiem jak to ugryźć. Może przyszyć siatkę do
wiatroizolacji i zasmarować klejem a na to tynk?

Dodam, że ten domek to altanka działkowa ale chciałbym zrobić to jak
najlepiej.

PC

Site Timeline