Jak naprawiałem miernik...

No więc dostałem od kolegi mierniczek AXIOMET AX-582.
Bo jakaś sierota podłączyła cóś nie tak (ale nawet nie wiadomo co :), i
szlag go trafił. Znaczy - nie żyje całkowicie.

Myślę sobie - a co tam, zobaczę, może sobie naprawię, zawsze to się
przyda...No więc rozkręciłem, znalazłem upalony rezystorek SMD
(oznaczenie na PCB: DR1). Wartość oczywiście wyparowała...

Ponadto są 3 szt. układu ST 062C (w o budowie SO8). To chyba TL062, nie?
No to wymienię je profilaktycznie, bo przecież nie będę się bawił w
sprawdzanie... Tranzystory posprawdzałem, 2 podejrzane wymienię, i
zobaczymy...

Ale tak się zastanawiam, co z tym rezystorkiem - może jakimś cudem ktoś
ma schemat ? A może któryś kolega w ramach zbierania punktów dodatnich
na wejście do raju mógłby zrobić fotkę PCB, jeśli ma ten miernik ?

No wiem wiem, że to zabawa z rozkręcaniem... Tak tylko pytam... :)

Re: Jak naprawiałem miernik...
Może tu będą coś wiedzieć.
http://www.eres.alpha.pl/elektronika/forum/viewthread.php?thread_id54%53
Pozdrawiam

Re: Jak naprawiałem miernik...
Tak, już tam napisałem do jednego z kolegów i obiecał pomoc :)

Site Timeline