mędki to i damski ;-)

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w wiadomości news:578485e0$0$649$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Pci (albo płci, jak kto woli) tego "cuda" nie byłbym taki pewien... :) Chyba, że on też jest taki bardziej czułej budowy... :)

Reply to
HF5BS

W dniu wtorek, 12 lipca 2016 09:36:14 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:

Kurcze... własnie sobie przypomniałem, jak lata temu przyciśnięty nagłą, a mocną potrzebą dokonałem zmiany płci popularnego konektora "samochodowego" męskiego metodą zapakowania go w termoskurcza i pchania potem z jego boku drugiego konektora męskiego. Wtedy wydało mi się to dobrym i skutecznym sposobem na szybkie wyjście z opresji, teraz jednakże uświadomiłem sobie seksualne konsekwencje mego czynu i jest mi wstyd...

Reply to
Jarek P.

Użytkownik "Jarek P." snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu wtorek, 12 lipca 2016 09:36:14 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:

Nie wstydź się waść, niedługo to hetero będzie powodem do wstydu... i jedynymi słusznymi radiami będą urządzenia z bezpośrednią przemianą, czyli, ekhm... homodynowe... Za to kierowcy aut z przegubami homokinetycznymi będą mieć powód do dup^Hmy :) A smakosze będą zajadać się serkami homogenizowanymi :) Zaś Centralna Władza wyna nakaz biologiczny, zniszczenia wszystkich heterozygot. Kobitki sobie poradzą, w Seksmisji mieli, ten tego, dzieworództwo, choć ta ich Jej Wysokość... No, wiecie :) I żony, jeśli jakieś jeszcze będą, to będą musiały być dobre, bo jak wyjdzie, ze któraś jest heterą, to kara będzie (za sam wyraz "hetero" w słowie, za jego brzmienie, niezależnie od rzeczywistego pochodzenia) :P (choć to może akurat przytemperuje niektóre Teściowe) :P A ja tymczasem odpalam swoje radio, które jest (super)heterodyną - i to z podwójną przemianą...

Reply to
HF5BS

W dniu wtorek, 12 lipca 2016 14:16:05 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:

Ty weź się nie wygłupiaj i mu choć tęczową naklejkę machnij. Radio z definicji jest rodzaju nijakiego, więc nie można mu na siłę wmawiać orientacji.

Reply to
Jarek P.

Użytkownik "Jarek P." snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu wtorek, 12 lipca 2016 14:16:05 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:

Radio może i nie, ale już jego konstrukcja tak... A o tęczę się chyba nie muszę tak martwić, bo podświetlacz ma 3 kolory, ltóre mogę sobie ustawić, drugie radio, ręczne, to nawet do każdego stanu inaczej (cisza - ustawiłem różowe, odbiór - niebieskie, nadawanie - czerwone, mogę je dowolnie zmienić, mogą się też powtarzać). Ale jakby co, to żaden problem - flamastry wezmę i cuś mu tam przyfasuję na jakimś karteluszku, żeby smutne nie było.

Reply to
HF5BS

W dniu 12.07.2016 o 07:53, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

A wytłumaczysz co cię tak rozbawiło/oburzyło/wprawiło w osłupienie? Określenie "żeński"?

Reply to
Kaczin

Użytkownik "Kaczin" snipped-for-privacy@poczta.interia.pl> napisał w wiadomości news:nm35ht$c5f$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

na zdjęciu jest napis damski- pewnie o to chodzi.... ale jak się już czepialstwo uskutecznia to co znaczy 'mędki'?? ;)

Reply to
tck

W dniu 2016-07-12 o 18:23, Kaczin pisze:

Antonimem do męski jest żeński. Antonimem do damski byłoby dżentelmeński albo rycerski.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

On 13/07/2016 01:54, Tomasz Wójtowicz wrote: > Antonimem do męski jest żeński. Antonimem do damski byłoby > dżentelmeński albo rycerski.

Dokładnie. Publiczne toalety też są tylko damskie i rycerskie :)

Mateusz

Reply to
Mateusz Viste

Bywałem w męskich publicznych toaletach, ale żadnej walki na miecza tam nie widziałem.

:]

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

Użytkownik "bartekltg" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:nm52fu$j2o$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Bo tamże z mieczami, to raczej inne rzeczy się robi...

:D

Reply to
HF5BS

Tak.

E... "żarówka" energooszczędna nad klawiaturą wysiadła :-(

Włodek