Jak "graficznie" "programować" cpld ?

Witam czy istnieje jekiś prosty program do rysowania bramek żeby później załadować to do cpld? pozdrawiam

Reply to
Szumek

Szumek pisze:

Darmowy software od Altery potrafi coś takiego. Jest spora biblioteka gotowych scalaków z rodziny 74xxx oraz kreator generujący np. n-bitowe liczniki czy zatrzaski.

Reply to
Filip Ozimek

Użytkownik "Filip Ozimek" snipped-for-privacy@mielonka.polbox.pl> napisał w wiadomości news:hec26l$69t$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Witam ponownie zapomniałem dodać że wolałbym coś dla xilinxa ze względu na dostępność ,cenę i to ze już nawet mam programator dla xilinxa pozdrawiam

Reply to
Szumek

Szumek pisze:

Nie to, że chciałbym Cię nawrócić na inną religię, ale programator do Altery to tylko hc244 i garstka oporniczków. A układy są dostępne choćby w tme.pl ;-)

Reply to
Filip Ozimek

Filip Ozimek przemówił ludzkim głosem:

Dokładnie tak samo jest w przypadku xilinksa (jeśli ktoś ma jeszcze LPT w komputerze)

Zbych

WebISE Xilinxa jest darmowy i dziala pod Windows i Linux, ma biblioteke scalakow serii 74 i mozesz rysowac schematy.

Reply to
T.M.F.