Jak bezbolesnie i prosto rozmontowac obudowe DIP - Page 3

Re: Jak bezbolesnie i prosto rozmontowac obudowe DIP
UBF%ytkownik J.F. napisaB3%:

A niech tam - pomEA%czcie serwery mojego byB3%ego pracodawcy, coB6% zawsz=
e da20%
siEA% tam pooglB1%daE6% -

http://www.chipworks.com

--20%
Darek

Re: Jak bezbolesnie i prosto rozmontowac obudowe DIP

ADNS-5030 ma 15x15 i procesor.

--
http://www.gophi.pl /

Re: Jak bezbolesnie i prosto rozmontowac obudowe DIP

Aż tak? Dlaczego prostokątny? Ja się dotąd spotykałem z kwadratowymi,
o rozmiarach kilkunastu pikseli w rządku. Taki na przykład, dość nowy
http://www.st.com/stonline/products/literature/bd/12121.pdf ma 20x20px.

Gdzie można dostać taką zacną myszkę? Gdyby ją zaprząc do programu
takiego jak tu: http://spritesmods.com/?art=mouseeye , to by można
było oglądać pod jej stopami co bardziej tłuste bakterie.