Izolowany galwanicznie hub USB - gdzie kupić?

Witam
Potrzebuje najlepiej wewnętrznego izolowanego HUB-a USB 2.0. Ale może
być coś na kablu z zewnętrznym zasilaniem. Nawet izolowany przedłużacz
mnie ostatecznie zadowoli. Byle odciąć sie galwanicznie od masy peceta i
zachowac pełną prędkość USB. Czy ktoś gdzies kupował (za ile). Najlepiej
W-wa, ale wysyłkowo też nie ma problemu.
Szybkie próby poszukiwania nie przyniosły zadowalających rezultatów, a
czas nagli.

A. Grodecki

Re: Izolowany galwanicznie hub USB - gdzie kupić?

Może nie do końca na temat, bo nie wiem, gdzie można kupić urządzenie,
ale jest scalak, który takową izolację robi, ADuM4160:

http://www.analog.com/en/interface/digital-isolators/ADuM4160/products/product.html

Może zamówienie próbki i dorobienie dwóch wtyczek
zajmie mniej czasu, niż poszukiwania gotowca?
Ja na próbkę czekałem 3 dni.

Pozdrowienia,
MKi

Re: Izolowany galwanicznie hub USB - gdzie kupić?

http://www.bb-europe.com/product.asp?SKU=UISOHUB4&Trail16%&TrailType=Top

Tylko ta cena...

Pozdrawiam,
Michał Smolnik

Re: Izolowany galwanicznie hub USB - gdzie kupić?

Znosna. Szczerze mowiac spodziewalem sie 4x tyle ;-)

--
Jerry1111

Re: Izolowany galwanicznie hub USB - gdzie kupić?

Ale to tylko full speed i low speed a miala byc pelna predkosc usb 2.0

Re: Izolowany galwanicznie hub USB - gdzie kupić?
No właśnie. USB to maksymalnie około 450 megabodów a nie 12. Muszę
sprawdzić, ale obawiam się, że 12 mi nie wystarczy. Nawet szybsze karty
SD są wydajniejsze. Jesli wystarczy, rzeczywiście chyba najprościej i
najszybciej będzie zmajstrować przedłużacz USB na tym układzie AD, za
link do którego dziękuję.

A. Grodecki

Re: Izolowany galwanicznie hub USB - gdzie kupić?
Ależ proszę bardzo :)

Jak byś wybrał tę możliwość daj znać, jak poszło - jeszcze nie
miałem czasu zabrać się za eksperymenty z nim i będę wdzięczny
za wszelkie praktyczne uwagi.

Pozdrowienia,
MKi

Site Timeline