ISP Programmer 1.2.0.49

Zmiany w tej wersji:

Dodanie obsługi procesorów AT90USB82/162 (nierozróżnialne z powodu identycznej sygnatury). Dodanie możliwości odczytywania i zapisywania ustawień aplikacji z/do pliku tekstowego. Wyraźniejsze pokazywanie w głównym oknie wymuszonego typu układu przy wyłączonej autodetekcji.

Do pobrania ze strony:

Zapraszam do testowania, szczególnie obsługi AT90USB82 / AT90USB162.

Reply to
Adam Dybkowski

Dzięki! To bardzo miłe, że udostępniasz ten program :-)

Mam z nim mały problem: niezależnie od rozdzielczości ekranu okienko programu jest szersze niż ekran z mnóstwem pustego miejsca w środku. Zmusza to do przesuwania obrazu paskiem na dole okienka. Da się temu jakoś zaradzić?

Pozdrawiam, Paweł

Paweł Pawłowicz pisze:

:-o Możesz podesłać mi na priva zrzut ekranu?

Może masz ustawioną niestandardową wielkość czcionek systemowych. Spróbuj wrócić do ustawienia domyślnego i napisz, czy teraz jest dobrze (np. w Windows XP jest to zmienialne w "Panel Sterowania / Ekran / Ustawienia / Zaawansowane / Rozmiar normalny (96 dpi)" oraz "Panel Sterowania / Ekran / Wygląd / Rozmiar czcionki / Normalny").

Reply to
Adam Dybkowski

Trafiłeś! Dzięki :-) Chociaż przyznam, że szkoda mi tych dużych czcionek systemowych. Na moje oczy po przejściach były w sam raz...

Miłego weekendu,

Paweł

Paweł Pawłowicz pisze:

Wyślij mi na priva kilka zrzutów ekranu z wyglądem ISP Programmera. Może tylko wystarczy rozsunąć kilka elementów okienka aby wszystko mieściło się przez przewijania...

BTW: Czy w ISP Programmerze brakuje jeszcze komuś obsługi nowych AVR'ów? Atmel ostatnio tyle ich (w PDFach) naprodukował, że chyba mało kto sięgnie po cały zestaw.

Reply to
Adam Dybkowski

Problem w tym, ze te AVRy istnieja poki co wylacznie w pdfach. Jak sie pojawia w sklepach to moze bedzie brakowac.

Reply to
T.M.F.

T.M.F. pisze:

W niektórych firmach jest dostęp do sampli tak że jeszcze przed masową premierą można rozpocząć development. W mojej firmie tak robiliśmy projekt z AT91SAM7S256 (sample od JM Elektronik), które do kupienia dla przeciętnego użytkownika (np. w Seguro) pokazały się dobre kilka miesięcy później.

BTW: Ostatnio otrzymałem prośbę o dorobienie obsługi ATmega328P. Fajnie wygląda w PDFie ;-) ale gdzie go kupić zupełnie nie wiem. Taka nieco większa ATmega168. Tak że są ludzie z "dojściami". :)

Reply to
Adam Dybkowski