ISP Programmer 1.2.0.48

W nowej wersji m.in.:
- dodanie możliwości odczytywania i zapisywania plików binarnych
- dodanie obsługi pamięci szeregowych Flash serii AT25DF i AT26DF
- sterowanie diodą świecącą oznaczającą pracę programatora
  (dla kabla programującego STK200/300), wizualizacja stanu diody
  podczas obsługi pamięci szeregowych Flash serii AT25DF/26DF/45DB
- deaktywacja przycisków okna głównego na czas pracy programatora

Do pobrania ze strony:
http://dybkowski.net/elka/ispprog.html

BTW: Sterowanie diodą świecącą możliwe jest także w innych
konfiguracjach kabli, wystarczy w oknie ustawień wybrać, na jakim pinie
portu LPT siedzi dioda. Jeżeli któryś z kabli obsługiwanych standardowo
przez ISP Programmer ma przypisaną linię do takiej diody (jak STK200),
dajcie znać - dodam przy okazji następnej wersji. Czekam też na
zgłoszenia, jakich AVR'ów używacie, a nie obsługuje ich ISP Programmer.
Słyszałem jak na razie tylko o serii AT90USB. Jeszcze jakieś?

Re: ISP Programmer 1.2.0.48

    ok! dobra robota.

Pytajnik

Re: ISP Programmer 1.2.0.48

BTW: Jeżeli ktoś jest wyjątkowo leniwy ;) a ma pod ręką instalkę
starszej wersji (1.2.0.46 lub 1.2.0.47) - wystarczy ją odpalić.
Instalator wykryje na www obecność nowszej instalki i grzecznie zapyta,
czy to ją właśnie ściągnąć i zainstalować.

Re: ISP Programmer 1.2.0.48

proponuje dodac jeszcze: obsluge pamieci i2c eeprom, obsluge interfejsu usb
ftdi ft2232 (np. Amontec JTAGKey).

Re: ISP Programmer 1.2.0.48

Kobyłą programującą "wszystko co się rusza" jest PonyProg. Nie chcę iść
w jego ślady.

Tego raczej nie będzie w ISP Programmerze.

Programator (JTAG) na FT2232 używam z powodzeniem do programowania i
debugowania ARMa, wykorzystując do tego openocd.

Re: ISP Programmer 1.2.0.48

Mi by sie przydaly jakies profile. Mam kilka programatorow ktore korzystaja
z roznych linii portow i dobrze by bylo sie przelaczac jednym kliknieciem
zamiast
ustawiac konfiguracje recznie.

Re: ISP Programmer 1.2.0.48

Gdy masz kilka programatorów standardowo na liście ISP Programmer'a
(tzn. nie o jakichś udziwnionych pinoutach) to przełącza się je przecież
jednym kliknięciem po wejściu w ustawienia.

Ale pomysł jednak niezły.

Czy wystarczą przyciski do wczytania i zapisania ustawień okienka
konfiguracji z/do pliku .ini? Czy ma to dotyczyć raczej wszystkich
ustawień (w tym ścieżek do plików itp.) a przyciski umieścić w oknie
głównym?