Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu

Mam problem z przetwornica pico-PSU-120WI-25V i plyta glowna Jetway
NC62K. uzywam transformatora 200W od lodowki i przez pol roku bylo ok.
Teraz kilka razy w dzien komputer samoczynnie wylacza sie i nie moge
tego skorelowac z temperatura. Nie wiem co moze byc przyczyna.
Najszybciej chyba zmienic zasialcz ale na mniejszej mocy bylo to samo
wiec to raczej nieszczesna przetwornica. Moze napiecie w sieci 220V
spada i wtedy mi sie wylacza?

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu

mozna wiedziec gdzie kupiles psu i plyte? ja wlasnie planuje kupno psu i
plyty mini-itx, ale jakos nie moge znalezc w polsce sklepu ...

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu

Pico kupilem w mini-itx.com jak jeszcze dolar byl tani a plyte w
Polsce na allegro u "XRteam - TwF3%j Sklep Internetowy" ze wzgledu na
niby "gwarancje" - kosztowala wtedy okolo 400zl. DO tego kupilem
obudowe Serener GS-L05 i frezem usunalem material z plyty gornej aby
cieple powietrze sobie grawitacyjnie wylatywalo bo inaczej jest
kiepsko - tyczy sie to kazdej malej obudowy gdzie nie ma wymuszonego
obiegu powietrza.

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu

niepotrzebnie frezowales
tu jest lista wiekszosci obudow mini-itx
http://www.intel.com/cd/channel/reseller/emea/pol/vpro/provider/buildit/394803.htm

np Apex*    MW-100 jest podobnych rozmiarow i ma otworki ...

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu
http://www.intel.com/cd/channel/reseller/emea/pol/vpro/provider/buildit/394803.htm

ta jest prawie idealna

http://www.casetronic.com/product_d.php?id00%00000060

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu
Wszystko kwestia ceny. Ja dalem 300zl i jest naprawde ladna z grubego
aluminium. Poza tym kupowalem do Epii pasywnej ktora okazala sie
wielkim niewypalem bo nawet wystartowac nie chciala tak na PW-200-M
jak i PicoPSU.

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu

np Morex T3500

http://www.mitxpc.com/proddetail.asp?prod=T3500150W

kosztuje 120$ x3 czyli ok. 360zl, ale jest juz z konwerterem DC-DC i
zasilaczem 150W

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu
Przyzwoita. Idealem bylaby obudowa do ktorej miesci sie wyswietlacz
VFD cyfra 1cm. Serener jest ciutke za maly potrzeba wiecej niz 20cm.
Poza tym wentylator CPU 12cm nie wchodzi chyba ze usunac chassis.
Wentylator typu slim na wyzszych obrotach szumi.

http://img6.imageshack.us/i/img2615d.jpg/

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu

Fajne. Ile kosztuje taki wyświetlacz i jaki to model dokładnie?

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu
Zaplacilem za niego cos kolo 20 Euro i standardowo chodzi na RS232 pod
Smartie. Niestety producent juz nie sprzedaje a i cos sie pospsulo -
chyba przez to zmienilem przez przypadek polaryzacje zasilania podczas
podlaczenia do PC.

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu

Vfd 2x20 noritake można upolowac na alledrogo za 80zł, za 100zł nówka.
Interfejs równoległy zgodny z popularnym lcd na hd.....

http://www.youtube.com/watch?v=b8VrREsHShU

Jak się troche popracuje młotkiem i wiertarą to nawet ładnie wygląda :)

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu
Moge sprzedac swojego VFD za niewielkie pieniazki - podejrzewam ze
usterka nie jest skomplikowana Umieszczony jest w eleganckiej obudowie
plexi. Czy wyswietlacz hd44780 mozna jakos przerobic na USB?
Probowalem kiedys z taka kostka przejsciowka ale pod Smarti nie
chcialo dzialac.

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu

nie wiem jaki to procesor ale do 65TDP sa "low profile coolers", ktore
maja 4cm wysokosci np

http://www.4max.pl/default.asp?g24%&gg19%&produkt32%56

Re: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu
Tak mam dokladnie ten radiatior i smiglo. Nie narzekam ale moznaby
poszalec i zamocowac jakiegos duzego 14cm tylko co zrobic z dyskiem?
Ja mam przysrubowany do scian bocznych. Mocowalem juz 12cm bez chassis
i bez PWM - potrail sie normalnie wylaczyc przez co procek AMD 4850e
nagrzal sie do 90 stopni i chodzil sobie jakby nic sie nie stalo!

Site Timeline