inverter do sony vaio

Hi,
Mam ci ja Sony Vaio i padniety w nim inwerter (mam nadzieje).
Model VGN-FS295VP (PCG - 7A1M)
Poki co nigdzie nie widze do takiego modelu.
Ktos sie moze orientuje z jakiego innego modelu mozna podmienic ?

Pelos
http://fotoblog.pelos.pl
Re: inverter do sony vaio

A mam w domu jakiś co mu matryca wysiadła, sprawdzę co on za jeden, może
znajdzie się dla niego zastosowanie...

Marcin Stanisz

"A lie will go round the world before the truth has got its boots on"
Re: inverter do sony vaio

Bu, PCG-GR390 (na spodzie napisano PCG-884L).