Internet z kablówki

Witam.Czy internet w kablówce TV pracuje na jakimś kanale, czy po prostu na m.cz ? Kablówka jest przesyłana kablem koncentrycznym.

Reply to
Tom

W dniu 2011-05-14 01:08, Tom pisze:

Downlink na jest na normalnym kanale telewizyjnym. Uplink jest ZTCW poniżej pasma TV, ale na pewno nie m.cz.

W dniu 2011-05-14 01:08, Tom pisze:

wbk

W dniu 2011-05-14 01:08, Tom pisze:

Poczytaj DOCSIS i EURODOCSIS

Reply to
Arkady

W dniu 2011-05-14 07:39, wbk pisze:

Czyżby zamawiający u operatora tylko internet miał do dyspozycji gratisowo pasmo RTV?

Reply to
Marek

W wiadomości:iqmava$8at$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl, Marek snipped-for-privacy@nul.eu nastukał:

W większości przypadkówjest tak, że jak chcesz neta to musisz mieć abonamet kablówkowy.

Reply to
VSS

Pan Marek napisał:

Tak mniej więcej. Teściowie mieli najtańszy podstawowy plan TV, a jak sobie zażyczyli Internet, to monter musiał zdjąć filtr by udostępnić pasmo dla modemu. Wtedy przy okazji pojawiły w telewizorze dziesiątki nowych programów. Z kolei córka ma tylko abonament internetowy, ale TV też by pewnie dało się u niej oglądać (z tym że nikt nie sprawdzał, nie ma w domu telewizora).

Reply to
Jarosław Sokołowski

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@nul.eu napisał w wiadomości news:iqmava$8at$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Ja mam w MM tylko internet. Z ciekawości podpiąłem jakiś czas temu TV i wygląda to tak, że kilka kanałów (4-5) ma odbiór bez zakłóceń, następnych kilka to coraz większy śnieg, aż do zaniku sygnału. Więc jakiś filtr wkręcony jest.

Reply to
Marcin Wasilewski

W dniu 2011-05-14 18:25, Marek pisze:

Dopóki nie wytną analogowej TV, a kanałów analogowych stale ubywa, żeby zwolnić miejsce na cyfrówkę.

UPC koduje swoją cyfrówkę za pomocą Kudelvision ;-), więc mogą udostępnić swój sygnał każdemu za darmo. Bez karty i sparowanego dekodera - powodzenia.

BTW. Czy ktoś zna model CI do Nagravision, który będzie działać z kartą UPC? Wolałbym używać własnego dekodera niż tego g***a co mi dali w abonamencie.

Wystarczy że download uruchomią tuż za granicą odcięcia pakietu socjalnego. Wtedy łatwo będzie odfiltrować wyższe pakiety TV.

Reply to
Robert_J

Nie "musisz", a raczej "masz jako bonus", bo często technicznie trudno jest już teraz to oddzielić :-). Za takie "musisz" Tepsa zapłaciła potężną karę.

Reply to
Robert_J

Download jest na dowolnej częstotliwości RF (oczywiście wolnej w danej sieci), a upload na kanale zwrotnym.

Reply to
Robert_J

Niekoniecznie. Wystarczy że operator umieści dosyłowy kanał w pakiecie socjalnym i po problemie :-). Będzie miał sygnał u każdego abonenta bez grzebania w filtrach.

Reply to
Robert_J