Internet, Telewizja , Telefon

Jakiś czas temu odpalili w mojej okolicy telewizję syfrową. Równole
gle
analogówa też śmigała. Ale co tam, zakupiłem se dekoder syfrowy z
jedyne 150 zeta (made in china), śmiga bez problemu do dzisiaj. Myślę
se, za chwilę wyłączą w p.zdu analogówę, to kupię drugi taki
sam na
poddasze. Aż tu dzwoni do mnie niewiasta z Orangutana i nawija: Panie
Stachu, Pan żeś jest naszym stałym klientem od sryljona lat,
proponujemy Panu w kosztach abonamentu pierdzielenie przez telefon do
bólu, internet i dekoder TV syfrowej. Nawijam do niej,że internet to
mam radiówę i to za darmola w zamian za reklamę na moim płocie, wi
ęc
trochę ta oferta "nie hallo".
Hahh!!  Zjechała z abonamentem na 80 zeta!!  Se myślę, OK!! I tak si
stało. Podpisałem tonę makulatury, mogę nawet dzwonić za darmola
do
Krowiaży i Kangurów, ale tylko na komóry. Tylko kurka wódka nie zna
tam nikogo..

Sie rozgadałem...  DEKODER TV !!  RVA jego mać, toż to jest
KATASTROFA !!
Zacznijmy od softu..  Mam o tym pojęcie, też skrobię różne pierdu
alia
komercyjne, oczywiście zdarzają się uwagi ze strony klientów, że
coś
tam można by było zrobić "przyjaźniej" dla użytkownika.  OK,
normalka !! Ale z tym badziewiem od Orangutana, to za Wuja Wacka z tym
ich pochepanym menu połapać się nie mogę..

Przeniosłem "chińczyka" na poddasze..  Działa "bez pudła" !!!

No to może hardware??  A Wuj to wie ??  Albo o kant rozbić wejściowy
LNA (Low Noise Amplifier), albo przetwornik A/C jakiś nie hallo...

Ciekaw jestem Waszych opinii...

Re: Internet, Telewizja , Telefon
legle
 za
i sam na
ięc
ak się
a do
nam
erdualia
e coś
ciowy

=============

Przed chwilą ruszyła TV na dekoderze z Orangutana. "Zacina" się co
chwila. Placki na obrazie (dupne pixle na kawał ekranu), Audio dostaje
czkawki..  A Chińczyk śmiga jak tralala...

Panienka z infolinii poradziła mi podpięcie kabla do dekodera ze
srajbox'a. Q...a , jeszcze jeden kabel więcej i będę łaził po cha
łupie
jak Minister Ministerstwa Głupich Kroków (Monthy Python).

Re: Internet, Telewizja , Telefon
W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 21:49:13 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel
nolegle
wy za

aki sam na
 więc
 tak się
ola do
 znam
pierdualia
że coś
,
ściowy
hałupie

Nie siłą a sztuką frajerów w dupę tłuką.

Re: Internet, Telewizja , Telefon
ównolegle
rowy za
ślę
 taki sam na
ie
e, więc
 I tak się
rmola do
ie znam
e pierdualia
 że coś
OK,
!!
jściowy
 chałupie

Hmmm..  Rację masz, wstyd się przyznać, ale piszę o tym tutaj ku
przestrodze..

Re: Internet, Telewizja , Telefon

A tego Orangutana to nie Chińczyki robiły? Może po prostu głupsze jakieś?

--
Jarek (no chyba żeby mniej ryżu za to dali)

Re: Internet, Telewizja , Telefon
!
ściowy
 jakieś?
==============

Głupszy to rwa jego mać ja byłem, dając się wtrąbić w jakie
ś tam
marketingowe pierdle..

Niech me cierpienie przestrogą dla Was będzie !!

Re: Internet, Telewizja , Telefon

Może niech mama da ci formalne upoważnienie, pójdź tam i ustaw ich do
pionu...?
Inaczej będzie, jak u mnie z Netią - przy przenosinach tepsianego WLR do
UPC, chcieli oczywiście, by zostać. Zaoferowali net, ależ tak, za cenę 89,
czy 69 PLN, za szybkość... 2Mbps :P Mając już net 120Mbps za cenę podobną,
no, może trochę większą, nawet się nie roześmiałem, rozmowa jednak była
kulturalna, bez nagabywania (rzadkość wśród telemarketerów), rozstaliśmy się
w zgodzie. Może warto Pomarańczowego przekonać, że nie opłaca się zrażać
klienta?