interface JTAG ICE - jaki ?

Czesc,

jako, ze mam zamiar sobie troche poprogramowac AVR'y, to postanowilem
sobie posiasc interface JTAG do AVR do programowania, debugowania itp.

Chcialbym miec cos uniwersalnego, co pozwoli mi na zajmowanie sie
szerokim wahlarzem procesorow AVR. Czyli

- JTAG
- ISP
- izolacja galwaniczna programatora
- niezbyt duze rozmiary
- wspolpraca ze starszymi i nowszymi wersjami AVR Studio
- wszystko po USB

Czy jest moze gdzie opublikowany jaki projekt takiego programatora i
czy gdzie ew. mozna kupic gotowe plytki, lub gotowce za rosadne
pieniadze?

--
ThinkXtra

Re: interface JTAG ICE - jaki ?

Jeśli chcesz sobie poprogramować, to nie wiem skąd takie wymagania, trudne z
resztą do spełnienia na raz, jeśli w ogóle możliwe. Zainstaluj po prostu
najnowsze AVR Studio i kup sobie Dragona.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/