Instrukcja T-01

Pytanie bardziej z telekomunikacji niz elektroniki.
Poszukuje instrukcji T-01 Odbiór i utrzymanie kablowych linii
telekomunikacyjnych. Czy wiecie gdzie to można zdobyc/"zassac" z netu??

Re: Instrukcja T-01

Obawiam się, że łatwiej będzie o instrukcję obsługi T-34
;)

--
dziadek Ben
[z adresu wytnij co trzeba]

Re: Instrukcja T-01

Hehe.

Gdzies to musi byc ogolnie dostepne. We wszystkich umowach, przetargach itd
widze powolywanie sie na nia. Ja tez "dostalem" pod opieke mala siec i w
protokolach odbioru sa uwagi ze wykonawca ma dostarczyc pewne rzeczy w
formacie zgodnym z zapisami tejze instrukcji wiec dobrze by ja poznac :)

Site Timeline