Immobiliser - zmiana okresu po którym załą czana jest blokada - jak?

mam w Daewoo Tico zamontowany immobiliser, który włącza
blokadę zapłonu po ok. 30 sekundach od momentu wyłączenia
silnika. Chciałbym ten okres wydłużyć do 3 ok. minut.

Czy ktoś z Was wie jak to zrobić? Dodam, że nie znam się na
samochodach, natomiast mam blade pojęcie o elektronice.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Rex

Re: Immobiliser - zmiana okresu po którym zał ączana jest blokada - jak?

Czy ktoś wie jak zmienić ten okres?

Pozdrawiam,
Rex

Re: Immobiliser - zmiana okresu po którym załączana jest blokada - jak?

Pewnie sie nie da, a przynajmniej mam taką nadzieję.
Gdyby się dało to po kiego diabła taki immobilizer.
Skoro można by wydłużyć czas do 3 minut to rónie dobrze
i do tygodnia, roku, czy na zawsze.
Dzieki za takie zabezpieczenie, co nie zmienia faktu, że i tak nie jest
to jakieś cieżkie do przejścia zabezpieczenie.

bhk

Re: Immobiliser - zmiana okresu po którym załączana jest blokada - jak?

Przeciez to nie jest fabryczne immo (bo takie w tico chyba nie istnialo)
tylko zalozone przez ASO czy wczesniejszego uzytkownika. I teraz skad mamy
wiedziec jakiej firmy nasz immo ?
(bo przeciez istnieje fiecej niz jedna firma produkujaca takiegadzety)

Re: Immobiliser - zmiana okresu po którym zał ączana jest blokada - jak?

Immobiliser nie jest założony fabrycznie. Został założony w
salonie przed zakupem Tico. Nie mam pojęcia jakiej jest
firmy. Mogę jedynie napisać, że jest w kształcie breloczka
do kluczy i ma na końcu taką główkę/kulkę, którą przytyka
się do części świecącej na czerwono w okolicy stacyjki na
klucze, żeby "rozbroić" blokadę zapłonu. To tyle opisu
laika. Nic więcej nie wiem nt. tego urządzenia.

A może da się jednak ten okres wydłużyć...
Czy ktoś z Was ma jakieś pomysł?

Pozd, Rex

Re: Immobiliser - zmiana okresu po którym zał ączana jest blokada - jak?

Wolniej przykB3%adaE6%?

MAc

Site Timeline