identyfikacja wtyczki - mniejsza niż mały jack

Byłbym niezmiernie wdzięczny o pomoc w identyfikacji (musze dokupić, bo
tutaj już coś nie styka) takiej wtyczki:
http://img34.imageshack.us/img34/8274/wtyczkav.jpg
Pod spodem widoczny mały jack.
Nie mam pojęcia jak ona może się nazywać ani gdzie coś takiego dokupić...
Ktoś pomoże?
tomekk

Re: identyfikacja wtycz ki - mniejsza niż m ały jack

To jest bardzo mały jack ;-)

http://www.tme.eu/pl/katalog/index.phtml#cleanParameters%3D1%26search%3Djack+2%252C5%26bf_szukaj%3D +

Chociażby tuaj, ale wtyczka kosztuje ok. 1zł, a oni realizują
zamówienia od OIDP 30zł i przesyłka kosztuje z 15zł. Lepiej poszukaj w
jakichś normalnych sklepach z elementami w Twoim mieście. W Warszawie
pewnie szło by dostać na Wolumenie, a chyba nawet i w Semiconductors
Bank na Hożej takie mają. Wtyczki jack 2,5, są dość popularne, może
nie tak jak 3,5 ale w sklepach są, poszukaj.

--
I really hate this damn machine,
I wish that they would sell it.
Re: identyfikacja wtyczki - mniejsza niż mały jack
http://www.tme.eu/pl/katalog/index.phtml#cleanParameters%3D1%26search%3Djack+2%252C5%26bf_szukaj%3D +

Super, w międzyczasie zacząłem googlać i też mi tak pasowało na jacka 2,5,
tylko nie mogłem znaleźć dokładnego zdjęcia.
Ale fakt - to będzie w takim razie to.
Myślę, że w Krakowie gdzieś to znajde (skoro już wiem czego szukać) :)
Dzięki
tomekk

Re: identyfikacja wtyczki - mniejsza niż mały jack

http://www.tme.eu/pl/katalog/index.phtml#cleanParameters%3D1%26search%3Djack+2%252C5%26bf_szukaj%3D +

na pewno na Wrocławskiej majš

Re: identyfikacja wtyczki - mniejsza niż mały jack

Wielkie dzięki jeszcze raz.
t.

Site Timeline