IDC raster 1.27 / taśma raster 0.635

Złącze na taśmę IDC10 w rastrze 1.27 (taśma 0.635).
(złącza, piny taśmę)
Czy można to dostać gdzieś w Polsce?

Re: IDC raster 1.27 / taśma raster 0.635

Maritex coś ma, ale te złącza są dziwne - musisz dobrze zobaczyć, czy na
pewno tego szukasz.

Re: IDC raster 1.27 / taśma raster 0.635
Tak , dzięki. W Maritexie są kołki. W TME znalazłem nawet taśmę
(niestety całe rolki w kosmicznej cenie)
Nigdzie niestety nie mogę znaleźć złącz na taśmę.
A może ktoś gdzieś widział gotowy kabelek 10PIN -> 10PIN.?

Re: IDC raster 1.27 / taśma raster 0.635
Taśmę (w małych długościach, może z 30cm) możesz sobie pozyskać z
tasiemek komputerowych ATA133 80pin.