ICL7660 sieje?

próbuję zrobić sobie taki powiedzmy separator audio - z jednej strony źródło
sygnału, z drugiej wyjście na wzmacniacz... no i problem braku napięcia
ujemnego rozwiązałem ICLem 7660... no i jest problem... a no problem jest w
tym, że w głośnikach piszczy...

pomoże Ktoś?

nie mam już pomysłu, więc podpiąłem oscyloskop, na wyjściu mam coś takiego
przy braku sygnału:
http://e-serwis.org/smietnik/Audio_out.JPG
no i skąd się to bierze? może z zasilania na którym mam coś takiego:
http://e-serwis.org/smietnik/Audio_VDD.JPG
nie wiem czy jest to wynik słabego kabla od oscyloskopu czy problemów z
układem...

zagadnienie dla ambitnych, Ktoś pomoże?

Re: ICL7660 sieje?

problem opisałem na elektrodzie:

KTOŚ POMOŻE?

Re: ICL7660 sieje?
Kto może mi sprzedać MAX1044?

Re: ICL7660 sieje?
Pewnie, ale za jedną sztukę to będzie z 50PLN.

Re: ICL7660 sieje?
Hello Michoo,

Identyfikator tak się wstydzi swojego identyfikatora, że na
Elektrodzie już się przechrzcił:

Re: ICL7660 sieje?

Szanowny Pan Moderator
powinien chyba wiedzieć,
że niektóre nicki są już zablokowane...

Re: ICL7660 sieje?
To jesteś zainteresowany tym scalakiem? Zaraz kończę składać zamówienie...

Re: ICL7660 sieje?

dzięki wielkie, ale finansowo nie podołam, już wywaliłem stówę na płytkę i
do wywalenia...

dzięki, sory, rezygnuję.

Re: ICL7660 sieje?

To moze MAX660? 80kHz typ, cena od 5,00 w dol.
Ale jakies LC do odfiltrowania zasilania tej pompki i tak bym sprobowal.

mw

Re: ICL7660 sieje?

poprawie sie sam - dla max660 zasilanie jest a wysokie

mw

Re: ICL7660 sieje?

dzięki za cynk, kupiłem, sprawdzę

Re: ICL7660 sieje?

A skąd bierzesz napięcie do zasilania tego cuda ???

Site Timeline