I znowu chodzi o PCB !!

Witam ,

Jak w temacie !!  Temat bardziej złożony , więc najpierw zacznę od kilku punktów
opisu projektu , a następnie przejdę do pytań..

1) PCB jest w finaalnej fazie projektowania. 8 (słownie: osiem) warstw.
2) Na pokładzie PCB jest cyfrówa i analogówa , są szybkie przetworniki A/D
(AD9272) , transmisja szeregowa LVDS (50MHz x 12bit = 600MHz)
3) Dane włażą mi do FPGA , coś tam z nimi robię (nieważne co) , po obróbce
danych wyrobię się z transmisją przez PCI.
4) Na pokładzie PCB będzie trochę DROGICH scalaków (PQFP,BGA) i od cholery
rezystorów , kondziorów i tym podobnych "robaków".
5) WAŻNE !!!  Na pokładzie będą również kondziory wysokonapięciowe , tantalki i
elka w "obudowie" relatywnie dużej (SMD1210).
6) wymiar PCB (mniej więcej , jeszcze nie skończone): 20x25cm

Teraz pytania :

1) Gdzie zrobić PCB na prototyp ??  CHINY ?? www.pcbcart.com ??
2) PCB musi być przetestowana , bo na 32-kanałach przy prototypieniu mogę się
pogubić. Zrobią to , czy ew. macie inne propozycje dot. wykonawcy ??
3) Czy robią firmy przez Was proponowane montaż ??
4) Jeżeli tak , to co winienem uczynić ??
   - przesłać im te specjalizowane scalaki , czy jakoś inaczej ??
   - w jakim formacie przesłać wartości , sposób montażu , wartości "robaków"
typu kondziory i inne gździągwa ... , a może zakupić w Kraju i podesłac do
wykonania prototypu....

===========

Jakie są Wasze doświadczenia ??  Jeżeli zoś winienem uściślić , dawajcie ostro z
pytaniami !!

Pozdrawiam ,

MH

1)

Re: I znowu chodzi o PCB !!
punktów

PCB zamow w chinach np www.njpcb.com z testowaniem wyjdzie duzo taniej
niz w polsce, musisz im wyslac   tylko gerbery i pliki wiercen. A montaz
w polsce z chinami za duzo zabawy, montaz np tutaj www.beso.eu.

Re: I znowu chodzi o PCB !!
punktów

Chcesz prototyp (1-5 sztuk), czy od razu partie >100 sztuk?

--
Jerry1111

Re: I znowu chodzi o PCB !!

SoftCom czyli zamówienie w Polsce a produkcja w Chinach. Testowanie PCB
oczywiście niezbędne i robią. Ile chcesz tych płytek zrobić na pierwszy
rzut?

Re: I znowu chodzi o PCB !!

Softcom byl kiedys zdecydowanie najdrozszy. Wszystkich przebijal.

Ja ostatnimi czasy robie wielowarstwowe w Eurocircuits.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla