I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK

Witam.

Kilka sztuk kupione jakiś tam czas temu, jeden nie działał. Poszed na
wymiane.
Teraz znowu kupione kilka sztuk jeden nie działa, funkiel nówka zjeb..y.
Tabliczka metryczka:
http://img402.imageshack.us/i/adsc00668.jpg/
No ale znalazło się jakiś stary sprawny a ten z ciekawości elektronika
hobbisty rozpruję.
Zgrzewany fabrycznie dookoła więc nozyk, młoteczek, delikatnie dookoła.
Ładnie popekało, puściło i oto co zastałem po wyciągnięciu elektroniki:
http://img294.imageshack.us/i/adsc00666.jpg/
http://img219.imageshack.us/i/adsc00674.jpg/
http://img404.imageshack.us/i/adsc00672.jpg/
http://img535.imageshack.us/i/adsc00671.jpg/

Szkoda że nie zrobiłem foty czy filmiku jak to coś rozbieram.. ale nie
spodziewałem się po prostu takiego widoku. To ostatnia rzecz która mogła mi
przyjść na myśl.

Czy Wam też takie kwiatki się zdażaja?

Irokez

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK

No ale przeciez wyraznie napisali: made in China.

No i czego sie spodziewales po chorej firmie ?

Ale o co chodzi ?

J.

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do sk anera SICK

Myslal ze kupil Oryginal z napisem Made In CHina, kolejny nawiedzony.

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK

A co dziś nie jest z chin?
Czemu chora firma? Na razie problemów nie ma, sprzetu typu kamery, kurtyny
czy skanery mamy sporo i jak mechanicznie ktoś nie uszkodzi to działa.
Przekaźniki bezpieczeństwa też bardzo długo działają (ilość cykli) w
porównaniu z innymi.

Pierwszy raz widzę taką manufakture w fabrycznym pudełku. Tak jakby przed
zapakowaniem był test, poszło z dymem, to ktoś nadłubał ręcznie i zapakował
bo zadziałało. Ale u mie już znowu nie działa. Że się to komus opłacało.

--
Irokez

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do sk anera SICK

Malo widziales !

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK

No i polowa tak wyglada :-)

A jak sie nazywa ? :-)

Kto wie, moze i tak bylo.

A moze tak wlasnie wyglada "chinski automat do montazu SMD" :-)

J.

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK

Widocznie mało widział. Ja też wiele nie widziałem, ale prawie każdy sprzęt
z Chin tak wygląda. Niedawno miałem okazję przyglądnąć się elektronice w
pewnym sprzęcie firmy niemieckiej, której oddział jest w Polsce. Firma z
zewnątrz wygląda porządnie, wzbudzając zaufanie klienta. Ta jednak zamawia
sprzęt 'u Chińczyka' i sprzedaje pod własnym logo. Jest problem, ponieważ
często zdarzają się awarie na gwarancji i trzeba jechać przez pół Polski
(albo podobnym kosztem przesyłać kurierem) i wymienić płytkę kosztującą w
granicach 4$. "Chińczykowi" mówi się, żeby poprawił elektronikę nawet gdyby
więcej to kosztowało. Przyjmuje do wiadomości, podobno coś zmienia, ale
naprawdę nie robi nic. Podobno nie da się niczego wyegzekwować.
Chińczyk po prostu robi tanią masówkę i nie przejmuje się w najmniejszym
stopniu jakością. Odbiorców sprzętu z tej samej linii produkcyjnej ma wielu.
Firmy (np. europejskie) zlecają prace do Chin, bo tylko w ten sposób mają
szansę cokolwiek zarobić. Albo tak im się wydaje póki nie dostaną 70%
zwrotów reklamacyjnych.

Tak więc naklejka nie świadczy o jakości sprzętu, co najwyżej o jakości
obsługi, serwisu, reklamie i pazerności "producenta". Stąd różnice cenowe
identycznych sprzętów.

Michał

Re: I kup pan oryginał - zasilac z do skanera SICK

Nie wiem, muszę zajrzeć w zamówienia firmy. Ale bynajmniej na alledrogo czy
czyms podobnym nie brane bo mamy listę dostawców i raczej konkretnych. Za
duzy zakład.

No ładnie.
Następny jak się trafi rozbieram z kamerą w ręce jesli zakupom nie będzie
się chciało bawić w reklamacje.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skaner a SICK

"mamy listę dostawców i raczej konkretnych. Za duzy zakład"

Z wlasnego doswiadczenia wiem ze duzym zakladom najlatwiej wcisnac kit.
Zreszta sam widzisz kupujecie nie jakosc a naklejki a stare przyslowie
mowi ze ladna miska jesc nie daje.

Re: I kup pan oryginał - zasilac z do skanera SICK

Jaką mam gwarację że kupując poza oficjalnym dystrybutorem dostanę coś
lepszego? Żadną.
Jak mam skontrolować dostawcę sprzętu? rozbierać przy nim sprzęt?
Ok. tu powinna zadziałać gwarancja. Ta bez jakiegokolwiek problemu jest
rozpatrywana.
Tyle tylko że zbieg innych zdażeń spowodował, że rozebrałem toto...
inaczej
by tematu nie było bo firma jest OK.
Tylko że ten chinczyk jak widać żeźbi.

--
Irokez

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skaner a SICK
Zaczac nalezalo by od nazwy firmy ktora produkuje ten zasilacz.

Sprawdz w slowniku co znaczy SICK w jezyku angielskim.

:):):)

Jak kupujesz zasilacz od takiej firmy to nie dziw sie ze nie dziala.

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do sk anera SICK

SB3%ownik to i polski by siEA% przydaB3% :) Chyba ze to wychowanek papy s=
merfa.

--20%

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK

A jak myslisz - skąd mają cynę? Zapewne wspieraja lokalny przemysł
wydobywczy ;)

MaW

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK
shack.us/i/adsc00674.jpg/http://img404.imageshack.us/i/adsc00672.jpg/http :/=
/img535.imageshack.us/i/adsc00671.jpg/
eee no co ty za badziew kupujesz?

Ja ostatnio kupielm na pazzegro 5V 8A za jakies 80zl. I calkiem ladnie
dziala. Pewnie niezbyt dobra probka jestem :)
Kupowalem tutaj: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid3D%6356753
Zerknij sobie czy te twoje sicki byly tansze.

--
Lukasz Sczygiel

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK

Oryginał, jak na naklejce tej małej
Widzę po cenach allegro że płacę dużo więcej za jakość... ;)

Tylko tu widzę wtyczkę trzeba typu MiniDIN-4 zamontować jak w oryginale a to
już nie wiem czy na produkcji tak mogę żeźbić. Certyfikaty bezpieczeństwa i
te sprawy.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do sk anera SICK
No to trza ci bylo zobaczy jak wyglada zasilacz wkladany do multiswichy
Axing-a:(

http://img175.imageshack.us/gal.php?g01%27c.jpg

Pozdrawiam

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skane ra SICK
Hello wchpikus,

No dobrze - a na czym polega problem, poza brutalnym wyrwaniem tego
zasilacza ze swojego miejsca?

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skanera SICK
po pierwsze sick to nie nazwa firmy , po drugie to podrobiony zaslacz , po
trzecie
to nie manufaktura tylko plyta lutowana na fali , a co dalej dzialo sie z smd to
mozna tylko wrozyc , byc moze uruchamiany na sile odpad produkcyjny bo nie
oplacalo sie ladowac automatu i wznawiac produkcji

mysle ze problem jest ale napewno nie w zasilaczu tylko firmie i raczej malo
zorientowanej osobie , ludzie biora zasilacze za 15zl i wymagaja jakosci
przemyslowej

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do skane ra SICK
Hello nenik,

trzecie

Ale dlaczego mi odpowiadasz?

Re: I kup pan oryginał - zasilacz do sk anera SICK

No skoro jest spF3%B3kB1% akcyjnB1% to chyba jednak firma.
http://www.sick.com/group/EN/home/about_sick/history/Pages/Company_Histor =
y.aspx

SkB1%d ta pewnoB6%E6?

--20%