hydroizolacja tarasu/dachu nad garazem

Czy mozecie polecic sprawdzone rozwiazania hydroizolacji tarasu, bedacego
jednoczesnie dachem garazu. Taras zabudowany z trzech stron scianka pelniaca
funkcje balustrady pelnej. Z czwartej strony garaz polaczony z domem, gdzie
jest wyjscie balkonowe na ww. taras. Wymiary, dachu/tarasu ~7m dlugosc  ~3m
szerokosc. Chodzi mi o warstwy  i wlasciwe odprowadzenie wody czy
zalegajacego sniegu.

Re: hydroizolacja tarasu/dachu nad garazem

sorki, nie ta grupa

Re: hydroizolacja tarasu/dachu nad garazem

Na tej mozemy polecic laminat w arkuszasz i zlutowac, ale cyna
olowiowa :-)

J.

Re: hydroizolacja tarasu/dachu nad garazem
ďťżUĹźytkownik  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ii4l6n$qc1$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

a ja polecam wylać żywicę i to całkiem serio

Re: hydroizolacja tarasu/dachu nad garazem
Hello blur,

Ale z taką poliuretanową do zalew trzeba uważać - bo to mu spłynie w
najniższe miejsce ;)

Choć podpowiedziałeś mi rozwiązanie pewnego mojego problemu...

Re: hydroizolacja tarasu/dachu nad garazem

Od bidy mozna i na tej grupie, stosujac hydroelektroanalogie.
 Twoje podloze, beton stropowy nad garazem ma za duza przewodnosc, maly opor
elektryczny wskutek czego przewodzi nie tylko prad ale i wode. Zatem musisz
zastosowac odpowiedni izolator. Z tym, ze ten izolator musi byc odporny
zarowno na roznice temperatur jak i uszkodzenia mechaniczne.  Poniewaz trudno
byloby zastosowac kompensacje termiczna tak duzej powierzchni, nalezy
zastosowac material elastyczny.
Takim materialem jest gruba papa termozgrzewalna. Nie reklamujac, polecam 4 mm
grubosci material firmy 'dibiten'. Jest to trojwarstwowa struktura zbrojona
wewnatrz siatka polipropylenowa. Warstwa dolna tej papy ma nieco nizsza
temperature topnienia, co utrudnia jej przegrzanie w czasie nalepiania. Rolka
10 m2 kosztuje okolo 50 dolarow. Rolke rozwija z rownoczesnym  podgrzewaniem
jej wypasionym palnikiem gazowym i lekko dociska do podloza. Nalepianie
zaczyna sie od "dolu" czyli od rejonu o najnizszym potencjale grawitacyjnym,
nastepna rolke na 10 cm zakladke. Te pape nalezy wywinac na przylegajace
sciany na wysokosc rzedu 15-20 cm.
 Kontrola pracy jest mozliwa metoda elektryczna. Do tego potrzebne jest zrodlo
napiecia elektrycznego rzedu 15-20 kV (np uzyskane ze starego monitora) i
dobrze izolowana druciana miotelka, ktora "zamiata" sie pokryta powierzchnie.
W miejscu "pzrecieku" nastapi wyladowanie miotelkowe; miejsce to nalezy
zalatac na goraco roztopionym z papy materialem (bitumem).
 Ja tak to robie w Hameryce od 15 lat i nie mam "komplejnow".
 Jakies plynne folie i inne tego typu wynalazki, co prawda latwiejsze w
aplikacji sa nietrwale; dach pokryty 4 mm dibitenem ma trwalosc co najmniej 50
letnia.
 Na to mozna polozyc np. siatke Leduchowskiego, zaciagnac zaprawa betonowa i
po kilku dniach na elastyczbym, zbrojonym wloknem szklanym mrozoodpornym
kleju, polozyc mrozoodporny gres.
 Pzdr.
Tornad

Re: hydroizolacja tarasu/dachu nad garazem

Jakiś filtr górnoprzepustowy :-)

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB