Hurtownie, sklepy komputerowe ?

Czy moglibyscie wskazac mi godne polecenia sklepy (hurtownie)
komputerowe w Warszawie . BedEA% w stolicy w poniedziaB3%ek i chciaB3%bym t=
sprawnie zaB3%atwiE6% najlepiej w okolicach centrum coby po stolicy nie
jezdziE6% bo sie jeszcze pogubiEA% :-), no i tak aby byB3%o od reki bez
czekania na dostawEA% lub magazyn. A chcEA% kupic ;
PB3%ytEA% gB3%F3wnB1%,
procesor
pamieci i zasilacz.

Komponenty niezbyt drogie ale solidne na komp taki do pracy
programistycznej (nie musi byc multimedialny z wodotryskami).
MoBF%e jakB1%B6 konfiguracjEA% polecacie ?.
Ja sobie tak kombinujEA% pB3%yta najlepiej z chipsetem intela, procesor z
2-4 rdzeniami z mozliwosciB1% uBF%ycia RAID. Dobry a tani zestaw RAM . Na
tym mi zaleBF%y, reszta standard.
pozdrawiam
AK

Re: Hurtownie, sklepy komputerowe ?

http://www.wge.com.pl/ pod GUS-em
niedaleko jest ale w poniedziałki nieczynna http://www.cgk.pl/ a przy niej
kilka
sklepów działających w tygodniu od strony metra.
--
pzdr, j.r.

Site Timeline