(humor) najdroższy piekarnik - Page 7

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Tego nie jestem taki pewien. Może niektórym się wydaje, że pszczoły
nie zrobia niczego, co by im nie zaplanować, ale to tylko złudzenie.

Obstawiam (bez zaglądania do źródeł), że takim jest do zachodu słońca.

Przebijam. Ja tam nawet nie zaglądam.

Inni zaś od tego zaczynają.

Za brudny syrop pachnący miód
owady przynoszą ci co dnia
Re: (humor) najdroższy piekarnik

Niestety, nie przebiłeś... ja też nie zaglądam.

Tylko, tak obserwując wokoło,czy to jest jeszcze wiara, jeśli tak, czy jest
prawdziwa?

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Można też zapytać, czy prawdziwa jest niewiara. Jeśli tak, to marnie
widze przyszłość. Będziemy powtarzać za innymi, że jałko spada w dół,
albo że, em równa się em ce kwadrat. Ale żeby odkryć i udowodnić coś
nowego, trzeba najpierw w to uwierzyć.

W czasach gdy trudno jest zdradzać
Bo trzeba by najpierw uwierzyć
Re: (humor) najdroższy piekarnik

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w

Nie widzę przeciwwskazań! (byle to nie był drzewniak... Widzisz? Nie
widzę... A widzisz!) :)

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Pij szybciej, bo się ściemnia.

--