(humor) najdroższy piekarnik - Page 5

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Tylko ile w tym faktycznej polaryzacji? Kąt Brewstera raczej nie wynosi
chyba 45 stopni?
http://www.edupedia.pl/words/index/show/533006_slownik_fizyczny-polaryzacja_wiata_przez_odbicie.html

pewnie koszt dajmy na to, 20 złotych za element, jeśli nie mniej?

Szybka eliptyczna? No tak, straszliwy koszt wycięcia w zakładzie
szklarskim... Dlatego pewnie to takie drogie...

No tak.

Re: (humor) najdroższy piekarnik
wchodzi
http://www.edupedia.pl/words/index/show/533006_slownik_fizyczny-polaryzacja_wiata_przez_odbicie.html

Założenie, że urządzenie kosztujące ponad 2kPLN działa wg pewnych
wymyślnych zasad i z zastosowaniem "kosmicznych" technologii
jest poważnym obciążeniem dyskutantów tego wątku (mam na
myśli Nasze/Wasze poczucie przyzwoitości).

Doszukujecie się w tej lampę rzeczy których tam nie ma.
Nie obraźcie się..., ta lampka nie jest przeznaczona dla Was.
To nie Wy jesteście tzw. targetem tego marketingu.

Przypomniał mi się miernik/licznik promieniowania przywożony
zza wschodniej granicy w ramach importu prywatnego.
Elementem czynnym była tam ZWYKŁA dioda (jej złącze).
Miernik niby mierzył ale co on tam pokazywał to cholera wie.

ps.
Powinniście się na tej lampce wzorować i robić podobne
urządzenia za podobne pieniądze.
Problemem jest tylko przełamanie pewnych moralnych zasad.
w/k

Re: (humor) najdroższy piekarnik
W dniu sobota, 9 lutego 2013 20:00:41 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał
:
e pewnie to
".
gdzie wchodzi
 pod
o przodu.
si
ja_wiata_przez_odbicie.html
nych

Mam trzy różne modele mierników promieniowania zza wschodniej granicy
. We wszystkich komora jonizacyjna. Nawet w takim wielkości pudełka zap
ałek.

Re: (humor) najdroższy piekarnik

No właśnie. Ja już się pogodziłem z tym, że nie dam rady. Sumienie by mi
nie pozwoliło. Dzisiaj to się pewnie nazywa naiwność...

Re: (humor) najdroższy piekarnik

"polaryzator"
Ale tylko niespolaryzowanego.

Za wiki:
"Odbicie światła od powierzchni metalu nie polaryzuje światła
niespolaryzowanego, ale zmienia stan polaryzacji odbitego pod kątem światła,
na przykład przy odpowiednich kątach światło spolaryzowane liniowo po
odbiciu od gładkiej powierzchni metalowej zmienia polaryzację na eliptyczną
albo kołową. [...]"
w/k

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Ciekawe, ale ... ekrany w kinach maja rozne katy odbicia (bo trzeba trafic
do szerokiej publiki) i jakos to nie przeszkadza.
(Sa rozne systemy 3D, takze bez polaryzatorow).

Tak gwoli scislosci, to odbicie lustrzane zmienia kierunek polaryzacji
kolowej, ale to w zasadzie nieinteresujace ..

J.

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Laleczkami voodoo? ;->

Przydali by nam się rodzimi Penn & Teller ;->

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Nie, jeden z handlarzy dał mi do zrozumienia, że wiedzą kim jestem i
gdzie mnie można znaleźć :)

Taka sugestia żeby się nie zajmować tym super produktem :)

No miałem plan założenia portalu pod tytułem "sciema.pl", nawet miałem
już domenę kupioną, ale kurcze ciągle mi brak czasu na to...
Ale ciągle sobie obiecuję, że do tego wrócę, bo naprawdę czasem łeb
urywa, co można ludziom wcisnąć z odpowiednią ideologią.

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Kurde!
Mam pomysła o jakim się fizjologom nie sniło.

Najpierw wysyłasz do producenta takiego hiper-sryper-cuda
wiadomość, że poddasz to hiper-sryper-cudo testom
a wyniki opublikujesz na sciema.pl,
Jednocześnie firmę komplementujesz, że robi hiper-sryper-cuda,
pomaga ludziom, etc.
Następnie prosisz o "dotację" (podajesz nr konta).
Za jakiś czas ponawiasz "prośbę".***
Zapewniam, że z podatkowego punktu widzenia jest na to
nawet art. w ustawie o VAT (wystawiasz f-rę)

Przypomniało mi się jak budowano centrum Blue City w Warszawie.
Sąd stwierdził, że tak można i nic nikomu do tego.

***zastrzegam sobie copyright
w/k

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Będę pamiętał, jeśli kiedyś zrealizuję :)

Re: (humor) najdroższy piekarnik

A znasz może sygnaturkę wyroku?

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Nie wiem czy wyrok był publikowany.
Budowa (i to nie tylko ta budowa) została oprotestowana przez ekologów z
powodu...
nie pamiętam jakiego powodu.

Po wpłacie przez inwestora sutej "darowizny"
ekolodzy odstąpili.
Ekolodzy wymuszają też na inwestorach by to przez nich
wskazane firmy otrzymywały zlecenia na utworzenie zielonego
otoczenia wokół inwestycji.
Sąd stwierdził, że do korupcji nie doszło.

np:
http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34309,2878636.html

w/k

Re: (humor) najdroższy piekarnik

http://www.batory.org.pl/programy_operacyjne/programy_zakonczone/laureaci/laureaci_artykuly/dariusz_bartoszewicz_cykl_artykulow

Re: (humor) najdroższy piekarnik

http://pl.regionalne.warszawa.narkive.com/RVagdx5e/press-miasto-i-podejrzane-interesy-gazeta-pl

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Ja kiedyś prowadziłem walkę z kolesiami sprzedającymi wtykacze do
"oszczędzania energii", zmieniające współczynnik mocy. Czego to ja
się
nasłuchałem od ludzi, których próbowałem ostrzec... Nigdy więce
j :>

L.

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Też go mam (ten z pierwszego zdjęcia na aukcji, ten co jest na dole to
jakaś inna wersja), używam do lutowania rozpływowego, utwardzania
epoksydów i suszenia Positivu, tylko że ja kupiłem go za 50zł...
Wczoraj znowu Distal w nim utwardzałem (utwardza się w 30 minut
zamiast w 24h). Lutowanie rozpływowe w nim też wychodzi dobrze.

BTW, termostat jest od 100 stopni a w instrukcji od Positiva piszą
żeby nie przekraczać 70. Wypróbowałem suszenie w 100 stopniach - nie
ma problemu - wywołuje się dokładnie tak samo, nic się temu Positivowi
nie dzieje. Wywołuję w roztworze NaOH o stężeniu ok. 400mmol/l.

"Cena rynkowa: 1026zł"
R O T F L

Re: (humor) najdroższy piekarnik
W dniu niedziela, 3 lutego 2013 03:54:05 UTC+1 użytkownik sundayman napis
ał:
88.html
ie

W jakimś supermarkecie widziałem nieduży opiekacz za 120 złotych. Z
 termoobiegiem był. Znaczy się wentylatorek w środku miał co by pow
ietrze gonił i temperatura była wszędzie taka sama. W warsztaciku mam
 przykręcony do ściany przedpotopowy rożen elektryczny. Ociepliłem
go płytami do kominków. Niezwykłe przydatne urządzenie przy malowan
iu, klejeniu, utwardzaniu żywicy. Farba co się ją w opakowaniu aerozo
lowym kupuje, jeśli po malowaniu zostanie wygrzana przez dwie godziny w o
siemdziesięciu stopniach nabiera lepszych właściwości niż jak wys
chnie na powietrzu.

Re: (humor) najdroższy piekarnik
http://allegro.pl/piec-do-plytek-pcb-conrad-reflow-530330-us-du-i2935040888.html

Dokładnie takim sam kupiłem 3 lata temu za około 100zł, powystawowy,
całkowicie sprawny.
Do "opiekania" płytek, trzeba zastąpić fabryczny dwustawny regulator
temperatury regulatorem elektronicznym o działaniu ciągłym. Mój
regulator utrzymuje zadaną temperaturę z dokładnością +-0.2°C
i do prototypów i małych serii nadaje się znakomicie.
K.

Re: (humor) najdroższy piekarnik

Monotlenek diwodoru ja dziś już piłem.

--
Jingiel

Re: (humor) najdroższy piekarnik

O matko, a ja spożyłem rano nieco C237H386O78N58S2... Czy monochlorek
monosodu, w naczyniu zrobionym głównie z ditlenku monokrzemu, nie staje się
toksyczny?? To już chyba etanol jest najpewniejszy :))