Histereza regulatora CO - Page 5

Re: Histereza regulatora CO
ogrzewanie.

Może i można, tyle że nie zamierzam demolować mieszkania i
*przebudowywać* tego co jest. Na razie stanęło na skutecznej, choć
nietypowej regulacji.

--
P. Jankisz
Re: Histereza regulatora CO

Ale jaka by była frajda przy zabawie klockami!

Re: Histereza regulatora CO

Jeszcze lepsza przy zrywaniu podłóg.

--
P. Jankisz
Re: Histereza regulatora CO

No pewnie. Zaraz ktoś wyjaśni, że wspóczesne systemy podłogowe,
to się składa jak z klocków Lego, i że sama frajda przy tym.

Re: Histereza regulatora CO

A ja myślałem że ktoś zaproponuje grzejniki Wi-Fi ;)

--
P. Jankisz
Re: Histereza regulatora CO

Ja zrobiłem chyba w ciągu jednej nocy.

Ale wcześniej sporo przeczytałem, zastanawiałem się co konstruktor
miał na myśli, aż w końcu wybrałem i zaprojektowałem najlepsze
w danej sytuacji rozwiązanie.

Jeszcze komuna dogorywała, rury były na przydział, a na kształtki
trzeba było polować.

Teraz bym lubił pewnie coś innego niż czarną rurę. Ale nie znaczy
to wcale, że przestałbym lubić optymalizacje i ograniczył się do
Lego. Są rzeczy, które dają większą frajdę niż zabawa klockami.

"Taki to był Stasek Nędza z Pardałówki, co to z nudów wynnaloz myślenie."

Site Timeline