HDMI w Samsungach serii C

Chciałbym podłączyć Samsung (UE40C5000 QW) do HDMI na płycie głównej.

Wygląda na to, że wejście nr1 (HDMI/DVI) nie ma overscanningu ale nie
pobiera dźwięku.

Natomiast wejścia HDMI nr 2,3 i 4 pobierają dźwięk
jednak mają overscanning.

Co za wredne małpy w tym Samsungu projektują telewizory ;)

--
Piter

Re: HDMI w Samsungach serii C

HDMI 1 to zwykle ARC. Tak więc dźwięk ma, tylko że w przeciwną stronę.

Re: HDMI w Samsungach serii C

Takie czasy - sprzet skomplikowany, idealnego nigdy nie zrobisz, bo
nie nadazysz, trzeba zrobic pare poprawek, sprzedac jako lepszy model,
kolejne, znow sprzedac i tak juz do konca zycia klienta :-)

A moze po prostu przez rozdzielacz podlacz - da sie z jednego video, a
z drugiego audio ?

A moze to cos pomoze
http://forums.whirlpool.net.au/archive/1479544

J.

Re: HDMI w Samsungach serii C

Spróbuj zmienić _nazwę_ złącza na PC czy HDMI-PC - coś takiego mi się
kojarzy i wiem, że to głupie z tą nazwą - też mi kilka dni zajęło żeby
na tę czyjąś fantazję wpaść. Nie wiem, czy pomaga to na dźwięk, ale u
mnie na overscan pomogło.

--
Mirek.

Re: HDMI w Samsungach serii C

bingo! dziękuję Wam. Moja radość nie ma granic bo ciągnąć
dodatkowo 10 metrów słuchawkowego jakoś łyso :)

Dla potomnych

1. w kompie trzeba wybrać domyślne urządzenie "Intel Audio dla ekranów"
2. kabel podłączyć do wejścia nr1 (HDMI/DVI) 1080p piksel w piksel
3. zmienić nazwę złącza na PC wtedy pojawia się dźwięk (nie na DVI PC)

--
Piter

Site Timeline