HDMI -> Pendrive

W dniu 2020-04-09 o 21:28, Janusz pisze:

A o tym nie pomyślałem, program był właśnie z naziemnej. A na razie ma go w Netiańskiej chmurze przez 30 dni.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W dniu 2020-04-09 o 21:28, Janusz pisze:

Q60R nagrywa zarówno z anteny jak i z obu gniazd satelitarnych.

Reply to
Adam

W dniu 2020-04-10 o 14:05, Adam pisze:

Czyli nadal jakby antena, ja miałem na myśli hdmi gdzie mam kilka wejść i ich nie ma z nich jak nagrać.

Reply to
Janusz