halogeny reflektorowe ale z matowym szkielkiem

czesc,

czy sa moze w sprzedazy zarowki halogenowe (z reflektorem) ale z
matowym szkielkiem przed. Widzialem matowe palniki i matowy reflektor
ale wolalbym aby szklo przed reflektorem bylo matowe. Potrzebuje
wiekszej matowosci do oswietlenia biurka do nauki.

Wiem, ze p. EU zakalala matowych ale moze gdzies to da sie kupic?

--
ThinkXtra

Re: halogeny reflektorowe ale z matowym szkielkiem

oczywiscie zakazala....

--
ThinkXtra

Re: halogeny reflektorowe ale z matowym szkielkiem
UĹźytkownik  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych: snipped-for-privacy@4ax.com...

Hm, a kiedys byly takie ?
Bo to  jakby troche rozbiezne cele - reflektor i mat.

A moze juz czas na LED ?
Cos tego typu chyba spelnia wymagania
http://elektro-hurt.bazarek.pl/opis/2889860/zarowka-led-24-smd-mr16-12v-sw-cieple-120st-7048.html

No moze troche za ciemne

J.

Re: halogeny reflektorowe ale z matowym szkielkiem

http://elektro-hurt.bazarek.pl/opis/2889860/zarowka-led-24-smd-mr16-12v-sw-cieple-120st-7048.html

Jestem ciekawy kiedy zaczną zmniejszać trwałość "żarówek" LED. Bo jak
będą dalej sprzedawać trwałe źródła światła to wizja upadku w oczy im
zajrzy... Latarki chińskie już dawno tak robią - bez rezystorów dla
diod. Pada to to szybko. Teraz może czas na produkcję
"niepełnosprawnych" LED do celów oświetleniowych ;)

--
szod

Re: halogeny reflektorowe ale z matowym szkielkiem
UĹźytkownik "szod"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:503ba826$0$1219$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...
http://elektro-hurt.bazarek.pl/opis/2889860/zarowka-led-24-smd-mr16-12v-sw-cieple-120st-7048.html

Skad wiesz ze juz od dawna nie robia.
Napisac "100 tys h" latwo :-)

Ja z powodow religijnych kupuje tylko takie na 2AA, z przetwornica
ktora z natury ogranicza prad, a i tak padaja.

J.

Re: halogeny reflektorowe ale z matowym szkielkiem

A ja chyba sobie kupię baterię LEDów, przeliczę zależności, zmontuję
najprymitywniejszy ukad - mostek i kondensator (i paroomowy opornik dla
zbicia uderzeń prądu), spalić się nie będzie miało co, migać nie
będzie...
Acha, nie ma opornika? Nie będzie go (poza buforem od uderzenia prądu).
Przeliczę, ile diod trzeba, aby prąd ciagły nie przekraczał wartości
maksymalnej dozwolonej.

Re: halogeny reflektorowe ale z matowym szkielkiem

http://elektro-hurt.bazarek.pl/opis/2889860/zarowka-led-24-smd-mr16-12v-sw-cieple-120st-7048.html
będą
zajrzy...

Przypuszczam, ze właśnie sobie odpowiedziałeś na pytanie - "przewoltuje
się"
i patrz chińska latarka :)