H3 LED Ktoś to sprawdził ?

Ciekawe jakie to daje mocne światło.
http://www.allegro.pl/item738175038_zarowka_led_h3_1x_diod_biala_12v_dzienne_postoj.html
Oczywiście nie chcę tego montować w aucie :)  Myślę o wymianie żarówki
halogenowej H3 25W w szperaczu  bo akumulator żelowym
wystarcza na niecałą godzinę świecenia. Tyle że jest jeszcze pytanie czy
występuje to to w wersji 6V.

Marek

Re: H3 LED Ktoś to sprawdził ?
http://www.allegro.pl/item738175038_zarowka_led_h3_1x_diod_biala_12v_dzienne_postoj.html

Masz przeciez podane - moc 0.48W,  w najlepszym wypadku
rownowartosc zarowki 3W.

No i to bedzie swiecilo dlugo i slabo, bo powierzchnia duza a nie
zaden szperacz.

Kup sobie cos takiego:
http://www.allegro.pl/item745198019_latarka_akumulatorowa_12v_220v_szperacz_8luxled.html
podobne mialy dobre skupienie.

Ewentualnie obejrzyj podobne:
http://www.allegro.pl/item746427416_latarka_akumulatorowa_230v_mini_luxeon_19_led.html
http://www.allegro.pl/item746427432_latarka_akumulatorowa_230v_mini_luxeon_9_led_710a.html
http://www.allegro.pl/item745401098_latarka_szperacz_reflektor_19_led_ladow_220v_12v.html

J.

Re: H3 LED Ktoś to sprawdził ?
http://www.allegro.pl/item738175038_zarowka_led_h3_1x_diod_biala_12v_dzienne_postoj.html
A widzisz czytałem ale nie przeczytałem :) jak mawiała moja nauczycielka z
polskiego.

http://www.allegro.pl/item745198019_latarka_akumulatorowa_12v_220v_szperacz_8luxled.html
Nie to już pozostanę przy 25W.  Światło z tej żarówy jest naprawdę kosa. Do
kilometra oświetla wszystko.
A najlepiej w lesie (mieszkam pod lasem:) ) prześwietla tak wszystko na
wylot że nic się nie ukryje.

Marek

Re: H3 LED Ktoś to sprawdził ?
http://www.allegro.pl/item745198019_latarka_akumulatorowa_12v_220v_szperacz_8luxled.html

No coz, albo rybki albo akwarium :-)

Ta powyzej [tzn podobna, nie gwarantuje ze ta] ma jak na LED
naprawde dobrze skupiajacy odblysnik.
Ale o kilometrze nie ma co marzyc.

Jesli chcesz lepiej, to albo zainwestuj w samochodowa D2S, ma 35W,
po dolozeniu drugiego akumulatora bedzie swiecila nieco dluzej, ale
5 razy jasniej :-)

Albo jakas konstrukcja na 1W diodach Cree, ktorych potrzebujesz z
5-8 sztuk, kazda w stosownie duzym reflektorze.

No chyba ze zestaw Maglite'ow :-)

J.

Re: H3 LED Ktoś to sprawdził ?

Mowisz o tych z Twoich linkow? Takie wynalazki zawsze kojarzyly mi sie z
bazarowa tandeta, zupelnie nie nadajaca sie do codziennego uzytku -
czyzbym byl w bledzie?
Z bazarowych wynalazkow zapewne lepsze beda te aluminiowe maluchy z reguly
majace napis "Police" - duze wersje swieca naprawde mocno, zreszta siedzi
tam jakas podroba Luxeona (zlozona z kilku struktur w jednej obudowie).

k,

Re: H3 LED Ktoś to sprawdził ?

Nie, nie jesteB6% w bB3%EAdzie ;) 1x Cree da wiEA%cej B6%wiatB3%a i przy
odpowiedniej optyce zapewni wiEA%kszy zasiEA%g.

Do zastB1%pienia BF%arF3%wki 25W wybraB3%bym albo MC-E (http://
www.dealextreme.com/details.dx/sku.16145), albo SSC P7 (http://
www.dealextreme.com/details.dx/sku.12721), wraz z odpowiedniB1% optykB1%
(ta od BF%arF3%wek siEA% nie nadaje) + odpowiedni sterownik + sporo metalu =
roli radiatora. Dodam jeszcze, BF%e z jednej P7'mki moBF%na uzyskaE6% >
1000lm, za to MC-E sB1% teBF% biaB3%e ciepB3%e i neutralne.
MoBF%na teBF% wykorzystaE6% trzy 'jednowatowe' Cree XR-E z binu R2, przy
zasilaniu 3x0.7A takBF%e dadzB1% wiEA%cej B6%wiatB3%a niBF% BF%arF3%wka 25W=
.

Re: H3 LED Ktoœ to sprawdził ?

O tej pierwszej.

Tylko czesciowo, owszem - bazarowa tandeta, ale uzywac sie da.
Natomiast w odroznieniu od wielu innych daje dosc skupione swiatlo.

No to masz - podrobiony Luxeon, podrobione 1W [3, 5, 9 - a co sobie
bedziemy zalowac], podrobione Police - i mowisz ze lepsze ? :-)

Kilka struktur daje te wade ze ma duze wymiary i kiepsko sie skupia.
Szczegolnie malym zwierciadelkiem.

Ta co podawalem ma zwierciadelka tez male, ale 8 diod "luxeono
podobnych" troche swiatla daje.