Gwiazda-trójkąt schemat

Mam przełącznik/włącznik gwiazda-trójkąt.
http://oferta.apator.eu/produktowy/pl/produkty/aparatura_lacznikowa/Laczniki_krzywkowe_4G/4G/schemat_12

APATOR 4G25-12-PK
http://oferta.apator.eu/produkty/aparatura_lacznikowa/Laczniki_krzywkowe_4G/4G

Pewnie bym wydumał gdzie podłączyć, ale ciężko by to było.
Mogę prosić o podanie gdzie RST, gdzie UWV, U'W'V'?
Na stronie nie znalazłem. To takie oczywiste, że nie podali gdzie podłączyć?
Na przełączniku tylko cyfry przy śrubkach. Wewnątrz obudowy też nie ma
połączeń narysowanych.

Robert

Re: Gwiazda-trójkąt schemat
Ok, znalazłem.
http://www.elektrogielda.com/sklep/product_info.php?manufacturers_id11%&products_id98%7

Tylko dlaczego na stronie producenta nie ma?
Czyżby APATOR nie produkował?

No i z ciekawości, o co chodzi, że na rysunku jedne punkty są puste a drugie
zaczernione?

Robert

Re: Gwiazda-trójkąt sch emat

Produkuje i daje program łączeń ;)

Punkty czarne są podłączone wewnętrznie do nich nic nie podłączasz.
Policz śrubki do których możesz przykręcić, pewno będzie ich 9, a
całkowicie masz cztery pakiety po dwie krzywki, razem 4*2*216%
zacisków, czyli do siedmiu nic nie podłączasz.
--
Grzegorz Krukowski

Re: Gwiazda-trójkąt schemat

Użytkownik "Grzegorz Krukowski"

A co to jest? Bo nie łapię. Program łączeń?

Dzięki. Teraz to oczywiste.

Robert

Re: Gwiazda-trójkąt sch emat

?

Produkuje takie rozłączniki i do każdego dostarcza program łączeń,
czyli taką tabelkę jak na stronie www i dokładny schemat (którego
potrzebujesz) w katalogu dostępnym do ściągnięcia na stronie www.
Teraz jasne?
--
Grzegorz Krukowski

Re: Gwiazda-trójkąt schemat

Użytkownik "Grzegorz Krukowski"

Teraz tak. Przynajmniej nie umrę w niewiedzy. ;-)

Robert

Site Timeline