gumowe stopki i odbojniki

nie do konca elekronika, ale pewnie pare osob juz naprawialo
to i owo i moze trafilo na to o co mi chodzi

moze ktos mnie poratuje i powie gdzie mozna znalezc okragle
gumowe (czerne lub ciemno szare) samoprzylepne (ale
niekoniecznie, najwyzej sam sie pobawie) odbojniki naklejane
na srubki ramki matrycy laptopa (np 4,5mm srednicy i kilku
mm wysokosci) oraz inne podobne elementy - np stopki
(35mm x 6mm i 3mm wysokosci)

jest tego masa na ebayu, ale potrzebowalbym tego po 40-60
sztuk, najlepiej z kilku rodzajow a jakos nigdzie takich
ilosci nie umiem znalezc, wszyscy maja albo ilosci na jednego
laptopa albo pelny hurt (tme ma np. minimum 10k)

moga byc chiny czy inna zagranica byle jakis wybor byl i
ceny nie zabijaly

Re: gumowe stopki i odbojniki
Jak nie znajdziesz zawsze mozesz sobie kupic wykrojniki do skory, do tego
kawalek gumy tworzywa o ktory Ci chodzi i sam stajesz sie potentatem
odbojnikow.

pzdr
Tmek

Re: gumowe stopki i odbojniki
SprF3%buj BonusEurotech www.bonuseurotech.com.pl, majB1% szeroki wybF3%r
stF3%pek silikonowych samoprzylepnych, czarne i b/b. Wprawdzie minimalne
iloB6%ci sB1% np 578szt, ale cena jest groszowa.

Re: gumowe stopki i odbojniki
Moss Plastics (http://www.mossplastics.pl /), wysy┼éaj─ů pr├│bki wi─Öc
mo┼╝esz sobie zam├│wi─ç i obejrze─ç czy ci pasuje. Maj─ů minimalne
ilo┼Ťci ale mo┼╝na si─Ö z handlowcem dogada─ç.

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Re: gumowe stopki i odbojniki

Ja takie co┼Ť widzia┼éem w tyskim Obi na dziale meblowym.
Trzy lata temu kupiłem takie silikonowe nóżki, przylepiłem
do typowej obudowy komputerowej i trzyma...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tych├│w.

Site Timeline