gumowe stopki i odbojniki

nie do konca elekronika, ale pewnie pare osob juz naprawialo to i owo i moze trafilo na to o co mi chodzi

moze ktos mnie poratuje i powie gdzie mozna znalezc okragle gumowe (czerne lub ciemno szare) samoprzylepne (ale niekoniecznie, najwyzej sam sie pobawie) odbojniki naklejane na srubki ramki matrycy laptopa (np 4,5mm srednicy i kilku mm wysokosci) oraz inne podobne elementy - np stopki (35mm x 6mm i 3mm wysokosci)

jest tego masa na ebayu, ale potrzebowalbym tego po 40-60 sztuk, najlepiej z kilku rodzajow a jakos nigdzie takich ilosci nie umiem znalezc, wszyscy maja albo ilosci na jednego laptopa albo pelny hurt (tme ma np. minimum 10k)

moga byc chiny czy inna zagranica byle jakis wybor byl i ceny nie zabijaly

Reply to
tg

Jak nie znajdziesz zawsze mozesz sobie kupic wykrojniki do skory, do tego kawalek gumy tworzywa o ktory Ci chodzi i sam stajesz sie potentatem odbojnikow.

pzdr Tmek

tg wrote:

Reply to
Tmek

Spróbuj BonusEurotech

mają szeroki wybór stópek silikonowych samoprzylepnych, czarne i b/b. Wprawdzie minimalne ilości są np 578szt, ale cena jest groszowa.

Reply to
ceat
Reply to
Krzysztof Tabaczyński