GSM Router z funkcja telefonu

Czy cos takiego w ogole istnieje?

Potrzebuje transmisji danych 2/3G wiec uzywam routera, ale moja karta SIM
posiada tez wlaczone uslugi glosowe i mozna jej uzywac w zwyklym telefonie
komorkowym.

Wiem, ze mozna ja wlozyc do byle komorki z, np. Andoridem, i rozsiac
Internet za pomoca hot-spota WiFi, ale u mnie potrzeba zwyklego routera -
pudelka, ktore dziala tez w sieci kablowej Ethernet, ma normalne zasilanie z
sieci, pracuje bezobslugowo i wstaje 'samo z siebie' po zaniku i
przywroceniu zasilania. A! I nie jest atrakcyjne dla "osob postronnych" :-)

Poniewaz sa router z VoIP do ktorych mozna podlaczyc zwykly aparat
telefoniczny to czy istnieja takie urzadzenia wykorzystujace bezposrednio
Voice GSM?

Pozdrawiam, marcin.

--
ml

http://www.archimedes.eu.org/

Re: GSM Router z funkcja telefonu

rok temu mialem w lapkach router 3G Huawei B970 (z Plusa) i oprocz
bycia routerem 3G z wifi/lan mial tez port POTS (czyli gniazdko pod
analogowy tefon) i mozna bylo w taki sposob dzwonic.

Inni pewnie wiele innych modeli zapodadza.

--
ThinkXtra

Site Timeline