GSM - jak wylogować się z sieci?

Mam taki problem - chciałbym wylogować mój temrinal (Siemens) z sieci GSM
używając poelceń AT.

Okazuje się, że to jednak problem. Wg. ogólnych opisów odpowiada za to
polecenie AT+COPS=2. Niestety, moje temrinale (Siemens-y - 35, 45, 55) nie
obslugują parametru 2.

Jedyne co wymyśliłem, to zalogować się manualnie do nie istniejacej sieci,
np.  99999. Wtedy rzeczywiscie wyloguje sie, ale wczesniej przez prawie
minute szuka sieci. Ne daloby sie tego zrobic szybciej?

I taka ciekowostka: jesl ima sie wlaczone raportowanie rejestracji
(AT+CREG=2), to po wydaniu poelcenia rejestracji pojawia sie komunikat:

+CREG: 1,"FFFE","C0"

Chyba powinno byc: +CREG: 2 ? 2 - Szukanie sieci, 1 - siec macierzysta.

C ow takim razie oznacza 1,"FFFE","C0" ? Siec macierzysta, ale bez LAI?

Pzodrawiam,
Marcin

--
ml