Grupa dyskusyjna - Electronics

Gorąco polecam! Tam nikt nikogo nie obraża, nie uważa się za GURU,
PLONK'ów nie daje. Ogólnie fajnie i konkretnie się tam dyskutuje.

http://www.electronics2000.co.uk/forum/viewforum.php?f=3&sid=3a79f40a1e
cf54679ce3ddc9aadfdaf0

Re: Grupa dyskusyjna - Electronics

a co, u nasz ci się nie podobuje ???

Re: Grupa dyskusyjna - Electronics
W dniu piątek, 5 lipca 2013 15:11:54 UTC+2 użytkownik sundayman napisa
ł:
ż˝a siďż˝ za GURU, PLONK'ďż˝w nie daje. Ogďż˝lnie faj
nie i konkretnie siďż˝ tam dyskutuje.

Akurat do Ciebie nie mam żadnych "ale". Niestety na tej grupie "występu
ją" trolle i też tacy elektrodowcy (Mąderatory) co wyżej srają ni
ż dupę mają.

Re: Grupa dyskusyjna - Electronics

eee, tutaj to i tak kultura, bon-ton, i w ogóle "ą" i "ę" :)
Co prawda musiałem sobie kolegę tuskofoba zakilować ( a i tak co chwilę
ktoś wyciąga te zwłoki na wierzch...), ale poza tym - żeby tak wszędzie
było...

Najbardziej lubię sobie poczytać pl.sci.fizyka. Tam to dopiero się do
siebie panowie "naukowcy" odzywają :)

Re: Grupa dyskusyjna - Electronics
A to przy okazji zareklamuję ten portal ;

http://www.sonsivri.to/forum/index.php

Jedna poważna wada - ciężko dostać rejestrację (tylko z polecenia - ale
jest "tablica" gdzie można skamlać o polecenie, ew. też dowolna wpłata
"sponsorująca" ).

Natomiast parę razy trafiłem u nich na prawdziwe perełki, z których mam
pożytek do dziś. Niektóre wysoce nielegalne :)

Re: Grupa dyskusyjna - Electronics

wyjaśniam, że sam nie mam tam rejestracji - widocznie za słabo skamlałem
:) Ale znalazłem wiele ciekawych rzeczy do poczytania "na wolnego
elektrona".

Re: Grupa dyskusyjna - Electronics

Nie gadaj.. cynę ołowiową kupiłeś :)

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

już na dzień dobry "Do you wanna mess with me?"

:)

--
Piter

Re: Grupa dyskusyjna - Electronics
W dniu piątek, 5 lipca 2013 15:33:49 UTC+2 użytkownik sundayman napisa
ł:
 tacy elektrodowcy (Mďż˝deratory) co wyďż˝ej srajďż˝ ni
ďż˝ dupďż˝ majďż˝.
ďż˝" :)
˝ ( a i tak co chwilďż˝
ym - ďż˝eby tak wszďż˝dzie
piero siďż˝ do

Swojego czasu pisałem i dyskutowałem na fizyce. Teraz nie ma to sensu.
Trolle i graficiarze tam się ostali. Jak w większości polskich grup "
pyskusyjnych".

Re: Grupa dyskusyjna - Electronics

LOL
żenekomprenepa

Re: Grupa dyskusyjna - Electronics
o to coś dla POwskich elit, można powymieniać się wnioskami i to w obcych
językach...

że niby który trol Ci tak przeszkadza? RoMan?

Re: Grupa dyskusyjna - Electronics
  Powitanko,

Ale tam nie ma zadnej grupy dyskusyjnej, tylko forum. Tego sie nie da
czytac.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa