Grupa dyskusyjna - Electronics

Gorąco polecam! Tam nikt nikogo nie obraża, nie uważa się za GURU, PLONK'ów nie daje. Ogólnie fajnie i konkretnie się tam dyskutuje.

stchebel

W dniu 2013-07-05 14:47, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

a co, u nasz ci się nie podobuje ???

Reply to
sundayman

W dniu piątek, 5 lipca 2013 15:11:54 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

Akurat do Ciebie nie mam żadnych "ale". Niestety na tej grupie "występują" trolle i też tacy elektrodowcy (Mąderatory) co wyżej srają niż dupę mają.

Reply to
stchebel

eee, tutaj to i tak kultura, bon-ton, i w ogóle "ą" i "ę" :) Co prawda musiałem sobie kolegę tuskofoba zakilować ( a i tak co chwilę ktoś wyciąga te zwłoki na wierzch...), ale poza tym - żeby tak wszędzie było...

Najbardziej lubię sobie poczytać pl.sci.fizyka. Tam to dopiero się do siebie panowie "naukowcy" odzywają :)

Reply to
sundayman

A to przy okazji zareklamuję ten portal ;

Jedna poważna wada - ciężko dostać rejestrację (tylko z polecenia - ale jest "tablica" gdzie można skamlać o polecenie, ew. też dowolna wpłata "sponsorująca" ).

Natomiast parę razy trafiłem u nich na prawdziwe perełki, z których mam pożytek do dziś. Niektóre wysoce nielegalne :)

Reply to
sundayman

W dniu 2013-07-05 14:47, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

LOL żenekomprenepa

Reply to
Waz

W dniu piątek, 5 lipca 2013 15:33:49 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

Swojego czasu pisałem i dyskutowałem na fizyce. Teraz nie ma to sensu. Trolle i graficiarze tam się ostali. Jak w większości polskich grup "pyskusyjnych".

Reply to
stchebel
Reply to
identyfikator: 20040501

Powitanko,

Ale tam nie ma zadnej grupy dyskusyjnej, tylko forum. Tego sie nie da czytac.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel O'Pajak

wyjaśniam, że sam nie mam tam rejestracji - widocznie za słabo skamlałem :) Ale znalazłem wiele ciekawych rzeczy do poczytania "na wolnego elektrona".

Reply to
sundayman

Użytkownik sundayman napisał:

Nie gadaj.. cynę ołowiową kupiłeś :)

Reply to
AlexY

sundayman pisze tak:

już na dzień dobry "Do you wanna mess with me?"

:)

Reply to
PiteR