Grundig wr5408 PLL - problem z wyłączeniem

Kupiłem wymieniony w opisie odbiornik. Włożyłem baterie. Na pierwszy
rzut oka wszystko ok. Aż tu przy próbie wyłączenia pojawiła się dziwna
niespodzianka. Wciskam przycisk ON/OFF. Na wyświetlaczu pojawia się
zegar, ale audycja ciągle gra w głośniku...

Co jest nie tak? Czyżby za wyłączeniem tego radia stała jakaś bardziej
złożona filozofia? A może trafił mi się wadliwy egzemplarz?

Re: Grundig wr5408 PLL - problem z wyłączeniem

Wyjmij baterie, odczekaj minutę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli bez zmian, to oddaj radio do sklepu.
Może być uszkodzone wyjście procesora sterujące kluczem tranzystorowym przez
który idzie zasilanie albo ten tranzystor.
Chińczycy maja marną kontrolę techniczną....

Re: Grundig wr5408 PLL - problem z wyłączeniem

Aha, przed wyprawą do sprzedawcy ustaw zegarek i sprawdź, czy alarm albo sleep
nie jest ustawiony na aktualną godzinę (o ile są takie funkcje).