Grundig wr5408 PLL - problem z wyłączeniem

Kupiłem wymieniony w opisie odbiornik. Włożyłem baterie. Na pierwszy rzut oka wszystko ok. Aż tu przy próbie wyłączenia pojawiła się dziwna niespodzianka. Wciskam przycisk ON/OFF. Na wyświetlaczu pojawia się zegar, ale audycja ciągle gra w głośniku...

Co jest nie tak? Czyżby za wyłączeniem tego radia stała jakaś bardziej złożona filozofia? A może trafił mi się wadliwy egzemplarz?

Reply to
Atlantis

Atlantis snipped-for-privacy@nospam.pl napisał(a):

Wyjmij baterie, odczekaj minutę i spróbuj jeszcze raz. Jeśli bez zmian, to oddaj radio do sklepu. Może być uszkodzone wyjście procesora sterujące kluczem tranzystorowym przez który idzie zasilanie albo ten tranzystor. Chińczycy maja marną kontrolę techniczną....

Reply to
Wmak

Wmak snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Aha, przed wyprawą do sprzedawcy ustaw zegarek i sprawdź, czy alarm albo sleep nie jest ustawiony na aktualną godzinę (o ile są takie funkcje).

Reply to
Wmak