Grundig Davio 55 T55-4201/5 top - zmiana kolorów

Witam mam ww telewizor i najprawdopodobniej po podłączeniu do gniazda Euro konwertera VGA - > EURO kolor białego tła przy zmianie głośności , numerze kanału itp. zmienił se na odcień różu , co jest troche irytujące, pozatym wszystko jest w najlepszym porządku . Jak się pozzbyc tego kolory - jakiś sposób na powwrót do ustawień fabrycznych ??

nie moge dostac się do trybu serwisowego gdyż nie znam kodu czy mogłem w jakis sposób uszkodzić telewizor podłączając do gniazda euro konverter vga -> euro ?? napięcia pobierane tylko z vga ?? czy mogło się cos stac nawet jak pozamieniałem przypadkowo przewody ?? czego na szczęście nie zrobiłem

acha i jeszcze jedno, co mogło się stac w telewizorze że odświerzanie się zmniejszyło??? tzn wydaje mi sę że obraz bardziej miga niż migał, ale pozatym wszystko jest ok ??? Jeśli mam telewizor na gwarancji to czy przyjma mi ewentualnie coś takiego w ramach gwarancji ??

Pomierzyłem napięcia jakie podawałem do wejścia Euro: względem masy (pin 9) pin 15 (R) 0,74 V DC pin 11 (G) 0,75 V DC pin 7 (B) 0,77 V DC pin 16 (BLNK) 4,99 VDC pin 20 (VIDEO IN) tu własnie jest dziwnie 0 V ( no ok 0,04 V AC)

czy któres z tych napięc moigło uszkodzic telewizor??

pozdrawiam

Reply to
Magik

dodam jeszcze że obraz wydaje mi się że drga , tzn widac jak się człowiek przyjrzy ze sa jakby przerwy w obrrazie :( czarne klatki :( oraz nie wiem czy tak nie było wcześniej gdyz się nie przygladałem podczas wyłączania telewizora powstaje taka pozioma biała linia teraz ne znajduje się ona na środku lecz znajduje sie tak około 1/3 ekranu od góry

co to może być ?? pozdrawiam

Reply to
Magik