Gra.

Wyhaczyłem grę podłączaną do telewizora. Jeśli wierzyć nadruk
owi na głównym salaku to ma jakieś 41 lat. Po wymyciu obudowa w stani
e jak by niedawno z fabryki wyszła. 10 różnych gier w kolorze. Ping p
ong, tenis i jeszcze 8. Na razie rozebrałem i wymyłem obudowę bo by
ła strasznie brudna. Jak myślicie, da się to cudo odpalić? No i ocz
ywiście żeby jeszcze działało.

Re: Gra.

Jasne że tak, pytanie tylko od czego była brudna...

Czy to było zakopane na śmietniku jak te gry Atari:
http://www.webpronews.com/atari-games-buried-in-a-landfill-old-legend-prompts-new-search-2013-06

Ja bym obejrzał dokładnie wnętrze czy nie ma korozji,
wilgoci itp...

Re: Gra.

Znalezisko jest datowane na około roku 2005. Na miejscu odkrywki
znaleziono kilka pendrajwów 2GB.

--
Piter

Re: Gra.
http://www.webpronews.com/atari-games-buried-in-a-landfill-old-legend-prompts-new-search-2013-06

P.S. Atari Brekout
http://www.webpronews.com/play-ataris-breakout-in-google-image-search-with-this-awesome-easter-egg-2013-05

1976 ... a to juz wymaga troche pamieci na cegly, procesora do
obslugi, lub dosc ambitnego ukladu, a 6502 wypuscili zaledwie rok
wczesniej ... chyba ze robili na 8080 ?

Aaa, ok, bez procesora i nie muialo byc male
http://en.wikipedia.org/wiki/Breakout_ (video_game)

ciekawe nazwiska, 42 ttl.

Mozna by zrobic w fpga, poki jeszcze sa "zwykle telewizory" :-)

PPS dolar musial miec spora wartosc :-)

J.

Re: Gra.
BOFH excuse 43: J.F. forgot system password
W 1976 istniał już ay-3-8500...

Sławek
--
  ________ Gramatycznie rzecz biorac dziewczyna
_/ __/ __/ ma inna koncowke niz chlopiec.

Ale Muru w zestawie gier nie mial.
A to troche inne wymagania niz te proste gierki

J.

Re: Gra.
W dniu piątek, 14 czerwca 2013 02:44:28 UTC+2 użytkownik Pszemol napisa
ł:
drukowi na
ak by
tenis i
nie brudna.
szcze
mpts-new-search-2013-06

Na złomie znaleziona. Zawiozłem parę gratów i taka sierotka na kupi
e śmieci leżała i prosiła żeby się zaopiekować. Płytka w do
skonałym stanie. Zardzewiały jeden wkręt trzymający głośniczek.
 Już obudowa umyta i świeci się jak nowa, parę rysek ma. Ciekawe ja
k dżojstiki bo z potencjometrami. Z jednego woda wyleciała. Jeszcze ich
 nie rozkręcałem.

Re: Gra.

Szklana kula wywróżyła, że się nie da odpalić, bo gra jest zepsuta.

--
Pzdr.
Marek

Re: Gra.
W dniu piątek, 14 czerwca 2013 07:32:54 UTC+2 użytkownik Marek napisa
ł:
snipped-for-privacy@googlegroups.com...
szcze działało.
psuta.

Potrafisz pocieszyć.

Re: Gra.
Dnia Thu, 13 Jun 2013 17:11:27 -0700 (PDT), snipped-for-privacy@gmail.com

1972 ? Hm, chyba troche za wczesnie na scalaki na zamowienie ...
a moze jednak nie, technologicznie byli w stanie to zrobic (nie
procesorowo), zbyt na milion moze i byl ...

Jesli nie trafilo na zlom, bo ten glowny scalak sie uszkodzil, to
powinno sie dac.

J.

Re: Gra.

Też bym tak powiedział. Z młodości (lata 80-te) pamiętam słynny AY-38610.
Tutaj piszę że zaczął być produkowany w 1977:
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_video_game_consoles_%28first_generation%29

Re: Gra.
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_video_game_consoles_%28first_generation%29

No ale AY-3-8500 to juz 1975.

A Atari to chyba PONG na 3659-1C/C2566 z 1975

Ten Magnavox Odyssey tez ciekawy - 1972, jeszcze w technice DTL,
gry na cartridzach (jeszcze nie programy).

Kiedys byla opisywana w Radiolektroniku gra tennis, w wykonaniu z
tranzystorow i kilku TTL. Zmiescila sie autorowi w skrzynce po srednim
radyjku - cos 20x15x8 cm..

J.

Re: Gra.
drukowi
ny AY-38610.
ration%29

No to się wyjaśniło że napis jaki zinterpretowałem za datę dat
ą produkcji scalaka nie jest datą. chociaż kto wie. Znalazłem w nec
ie taką samą. Po Żabojadziemu nie kumam ale wykombinowałem że mod
el był produkowany w latach 1970-1980. 33 lata to też niezły wynik. J
ak znajdę trochę czasu to złożę i odpalę. Śmieszne jest to
że już są chętni żeby zagrać.

Re: Gra.
salaku to ma jakieś 41 lat. Po wymyciu
Ja miałem taką:
http://u.42.pl/2K1q_binatone
Miała pistolet.
Pamiętam, jak grałem razem z Ojcem.
Chyba tylko w to grał ze mną. Późniejsze Spectrum to już go nie pociągały.
Pozdrawiam,
Sylwester

oryginalny link:
http://www.petervis.com/gallery/Toys_and_Games/Binatone_TV_Master_MK_IV/Bina
tone_TV_Master_MK_IV_Inside.html

Re: Gra.
O przepraszam. Ja miałem MK6:
http://u.42.pl/2K1r_MK6
S.

Re: Gra.
Hello Sylwester,

Dlaczego skracasz krótkie linki?

http://www.youtube.com/watch?v=qwL5uX6NmuU

 RoMan
Re: Gra.
Nie chciałem reklamować you...
Poza tym, mój był krótszy o 42-2319% znaków.
Ale w ten sposób zrujnowaliśmy to wszystko :-(

S.

Re: Gra.

Ja jednak wolałbym te 19 znaków więcej a przynajmniej
wiem, że klikam na coś, od czego nie dostanę wirusa...

Re: Gra.

Czasem nie możesz mieć pewności, jak np. tu:

http://akk.li/pics/anne.jpg

Uwaga - to nie JPG, jak wskazuje link, tylko screamer - nie klikać
z włączonymi głośnikami.

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/

Site Timeline