Gotowy/monolityczny przekaźnik elektroniczny

Czy jest jakiś gotowy i łatwo dostępny element, którym mógłbym załączyć grzałkę 230v/300W mając jako sterowanie źródło zasilające diodę świecącą prądem ok 10mA w urządzeniu które musi być galwanicznie odseparowane od sieci.

Reply to
Padre_peper

pytaj o optotriaki

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Greg(G.Kasprowicz) pisze:

a bardziej triak + optotriak. ZTCW optotriaki nie są zalecane do bezpośredniego sterowania odbiornikami.

Może niech poszuka SSR

pozdrawiam yes

Reply to
Yes

Padre_peper snipped-for-privacy@no.net napisał(a):

Po wpisaniu Googlom "przekaźnik półprzewodnikowy" wyskakuje w drugim wierszu:

Wprawdzie nie monolityczne tylko pewnie hybrydowe ale gotowe i bezpieczne. Wmak

Reply to
Wmak

Wmak snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

Na końcu strony są monolity Wmak

Reply to
Wmak

sa takie na odpowiednie prady, uzywalem ich bezposrednio do wlaczania silnika 100W

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

A ten mógłby być? Przekaźnik z cyfroniki ma najmniej 5V na wejściu a ja będę miał góra 3V a w tym co znalazłem dioda przy 3V i ograniczeniu prądu do 5~10mA wg danych uruchomi układ.

Reply to
Padre_peper

Witam WiPadre_peper pisze:

zobacz to

co prawda sterowane od 4V ale popatrz na inne modele w tej kategorii

Pozdrawiam WojtasW

Reply to
wojtasw

Witam a tu masz sterowane z 3V

wojtasw

wojtasw pisze:

Spójrz na ten co ja znalazłem (poprzednio zapomniałem z rozpędu wkleić linku:)

czy może być bo co by nie było to mniej niż pół ceny tego z TME

Reply to
Padre_peper