Gotowy konwerter USB->DS1820

Witam.

Nie, ja nie potrzebuje. Ale ktoś chce kupić takowy konweter "na fakturę"
i ze zdziwieniem stwierdzam ze allegro zawiodło. Nie ma.

Cel:

a) kilka czujnikow temperatury

b) bez parasite power

c) USB

Czy ktoś widział taką zabawkę koniecznie z możliwością kupna w normalny
sposób? Ideałem jest widzialnośc po stronie PC jako zwykłego portu COM
bez udziwnień. Chodzi o zbieranie temperatury z pomieszczeń i było by
milo gdyby ktoś nie czepiał samorobki. Dlatego potrzebuje oficjalna drogą.

Re: Gotowy konwerter USB->DS1820
sposób? Ideałem jest
zbieranie temperatury z
potrzebuje oficjalna drogą.