Gniazdo RJ-45 do druku - gdzie we WROCŁAWIU

Witam !

Gdzie we Wrocławiu można dostać gniazda RJ-45 do druku z wbudowanym transformatorkiem? Względnie gdzie można kupić transformatorek i jakie on ma oznaczenia (wiem, że pewnie są różne)?

Dziękuję za info.

Karol

Reply to
Karol W.

A w jakim układzie połaczeń? A z dzyndzlem w górę czy w dół? A na jaką szybkość? A z diodami? A z jakimi? A ...?

Jak dobrze pamietam to chyba duży wybór RJ-ów jest w Gammie i tam kupowałem. Niestety jestem w domu a dane, gdzie zamawiałem są w pracy...

Reply to
Bogdan G

Tu nie rozumiem, jeśli chodzi o wyprowadzenia to nie ma zanczenia, dostosuję się.

Bez znaczenia.

100Mb/s

Najlepiej z ale jak będzie bez to żadna tragedia.

Ja tworzę sobie zestaw do testów z MC9S12NE64

Reply to
Karol W.

Jak robisz jedynie coś żeby działało to kup, dostań, znajdź jakąś kartę i wylutuj. Tak będzie najprościej i zapewne najtaniej. Złącze z transformatorem to chyba coś koło 10,- albo i więcej. A jak dobrze trafisz na allegro to możesz jeszcze zarobić:

sprzedasz kalkulator za 2,-). Tylko sprawdź czy ta karta ma RJ45.

Reply to
Bogdan G

Karol W. pisze:

To już ELFA do Wrocławia nie dociera?

Reply to
Adam Dybkowski

Witam !

Dociera ale nie opłaca mi się zamawiać gniazda którego koszt to około 15zł i do tego jeszcze przesyłka też pewnie coś koło tego. Razem 30zł !!!

Pozdrawiam !

Reply to
Karol W.

Karol W. pisze:

Więcej pewnie stracisz czasu (a czas = pieniądz) jeżdżąc po mieście w poszukiwaniu tego typu elementu.

Reply to
Adam Dybkowski

eee tam, przejrzec oferty na allegro kart sieciowych uzywanych dla dolnego slaska, znalezc firme obok siebie, znalezc karte z zintegrowanym filtrem i po klopocie jakies 7 zl koszt operacji.

Reply to
PAndy

Jak mu grupowicze pomoga to nie straci :-)

Gniazda .. Assmann moze, albo Eprom [istnieja jeszcze ?]

Przeglądałem oferty kart na allegro ale wszystkie mają oddzielnie gniazdo i trafo. Jeżeli nie zdobędę zintegrowanego to właśnie tak zrobie, wylutuję z karty trafo i gniazdko.

Reply to
Karol W.

Dzięki za info. W Epromie nie mają niestety a Assmann nie zajmuje się taką drobnicą, przynajmniej tak mi powiedzieli.

Pozdrawiam !

Reply to
Karol W.

Kiedys sie zajmowal, ale to dawno temu bylo, ilez mozna sprzedawac towar na ktory nie ma chetnych :-(

karty na usb z racji rozmiarow maja zintegrowane zapewne gniazdo razem z transformatorem/filtrem

Reply to
PAndy

Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fauh2n$vo0$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Właśnie nie jestem tego do końca pewien. Spójrz tutaj

wydaje mi się, że zaraz za gniazdkiem jest trafo.

Reply to
Karol W.

Chyba koniec końców zamówie właśnie w Kamami, mają też w TME ale drożej, tylko nazbieram więcej rzeczy bo o jedno gniazdko to szkoda poprostu.

Dzięki !

Reply to
Karol W.