Gniazdo generatora VN Schaffner - ktoś rozpoznaje typ?

Mam problem ze znalezieniem wtyku do gniazda na przedniej ściance generatora zakłóceń testowych wysokiego napięcia... Gniazdko jest koncentryczne, zbliżone do powszechnego BNC ale schowane za panelem. Zerknijcie na załączony obrazek:

Chodzi mi o gniazdko podpisane OUTPUT Ri = 50 ohm. Po jego prawej stronie są dwa typowe gniazda BNC dla porównania...

Ktoś rozpoznaje typ tego gniazda? Jak nazywa się wtyk?

Reply to
Pszemol

Zmierz średnicę i zobacz czy to nie będzie MCX albo SMB.

pzdr, j.

Reply to
Jacek Radzikowski