GNIAZDO - gdzie to można dostać

Witam.

Mam pytanie bo za nic w świecie nie moge dostać pewnego gniazda. Każdy zna uniwersalne goldpiny, można je kupić w każdym sklepie za rogiem. Nie wiem jaki one mają raster ale mnie potrzeba gniazdo pod goldpiny o rastrze 2x2mm, ciut mniejszy rozstaw niż u tych popularnych. Jestem z Krakowa i kiedyś kupiłem to w sklepie na Mitery ale nie wiem czemu jest on teraz zamknięty do odwołania, na giełdzie też tego nie mieli. Znacie może jakiś sklep z takimi złączami?

Pozdrawiam.

Reply to
Viki

Złącza -> Listwy kołkowe 2.00mm, PLM

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

No tak, tam jest wszystko. Już dodałem do ulubionych. Wielkie dzięki.

Reply to
Viki

w Krakowie zerknij do Monstera na Chocholowskiej

pzdr jr

Reply to
beryl123456

snipped-for-privacy@op.pl napisał(a):