Gniazdko zasilające do laptopa Acer -

Witajcie, Mam prośbę o pomoc w znalezieniu gniazdka zasilającego do laptopa ACER. ideał - żeby było w Warszawie, ale i z Polski może być. Aby cena była znośna :) link do postu na elektrodzie (tam moglem szybko wrzucić zdjęcie):

thnx in advance. Janek.

Reply to
Janni

On Sun, 29 Jun 2008 15:09:35 +0200, Janni snipped-for-privacy@irc.pl napisał(a):

Jarek

Jarek pisze:

Umiem używać allegro. Żadne, ale to żadne z gniazdek oferowanych na Allegro w ciągu ostatnich dwóch tygodni nie jest tym o które mi chodzi.

Szukam dalej .. Pozdr, Janek

Reply to
Janni

Informuje wszem i wobec, ze gniazdko przyjechało z Anglii i mieszka już w laptopie od dwóch tygodni. Czy wciąż działa nie wiem, bo właścicielka jest zajęta zmiana stanu cywilnego, ale przynajmniej po wymianie ze dwa dni działało. Pozdrawiam, Janek

Reply to
Janni