Gniazdko i wtyczka ze starego dalekopisu

Pracuję obecnie nad projektem interfejsu do starego dalekopisu T100. Prototyp już działa od jakiegoś czasu, udało mi się uzyskać komunikację z urządzeniem. W międzyczasie musiałem jednak zmienić nieco koncepcję - początkowo zakładałem, że wykorzystam oryginalna automatykę wzywaka do uruchamiania silnika dalekopisu. Okazało się jednak, że wzywak jest uszkodzony - na cewkach przekaźników widać ślady zębów gryzoni...

Teraz planuję wymontować wzywak i zastąpić go własnym modułem, a silnik włączać za pomocą triaka albo przekaźnika, z poziomu mikrokontrolera. Przeróbka musi być jednak całkowicie odwracalna, dlatego właśnie szukam gniazdka pasującego do oryginalnej wtyczki, łączącej mechanizm dalekopisu z wzywakiem.

Wygląda ona następująco:

?id=72513&mode=view Ktoś z was wie może jak się nazywa to złącze i gdzie mogę go szukać? Wygląda podobnie do podstawek pod przekaźniki, więc może tutaj uda mi się coś dobrać?

Reply to
Atlantis

Użytkownik "Atlantis" napisał w wiadomości grup

Nawinac na nowo ?

Tak mi sie kojarzy, ze widzialem kiedys podobne w przekazniku ... tylko na jakim zlomowisku takie znalezc ... AMW juz chyba wszystkie dalekopisy wyprzedala ..