Gniazdko anteny FM w mikrowieży

ma ktoś może schemat serwisowy mikrowieży sony CMT-FX200?
Chciałbym do niej podłączyć zewnętrzną antenę FM. Problem w tym, że ten
sprzęt nie ma typowego gniazdka antenowego.
Jest małe złącze 4 pinowe, do którego podłącza się typową antenkę AM/FM
(gdzie AM to kawałek przewodu nawiniętego na plastikową ramkę, a FM to około
metrowy kabelek).
Nie chcę rozbierać wieży (gwarancja), ale nie wiem który pin (i czy w ogóle)
jest podpięty do masy...

Re: Gniazdko anteny FM w mikrowieży

przedzwoń miernikiem

--
Piter

Re: Gniazdko anteny FM w mikrowieży

Pewnie ma wejście symetryczne. W coponiektórych serwisach RTV lub też
sklepach RTV (rzadziej) możesz kupić symetryzator vel transformator
antenowy 75/300 omów. Można też wymontować ze starych telewizorów czy
radioodbiorników.