Gniazdka sterowane pilotem

Witam.Kupiłem gniazdka sieciowe sterowane pilotem o nazwie Wireless Home
Control.Mam problem z ustawieniem żeby każde gniazdko mogło być sterowane
odpowiednim klawiszem (A,B,C).Jak na razie działają wszystkie 3
jednakowo.Czy ktoś z kolegów może pomóc,będę wdzięczny za pomoc.
http://img686.imageshack.us/img686/6287/scan1a.jpg
http://img214.imageshack.us/img214/7277/scan2aj.jpg

--
Leon

Re: Gniazdka sterowane pilotem

pod klapka na baterie nie ma dip-switcha (takie "pianinko" przelacznikow),
instrulcje wcielo?

Re: Gniazdka sterowane pilotem

W pilocie nie programuje się nic.
Programuje się gniazdka. Od spodu powinna być klapka, a pod nią przełaczniki.

Re: Gniazdka sterowane pilotem

Jest klapka przestawiałem ale nie działają na innych ustawieniach co
ustawiła fabryka.

Re: Gniazdka sterowane pilotem

To może zamiast zdjęcia opakowania, które nic nie wnosi, podeślij
zdjęcie tego "do ustawiania" i powiedz, jakie ustawienia wypróbowałeś.
Jak nie działa zgodnie z instrukcją, to do reklamacji... jak nie ma
instrukcji, to tym bardziej!

  Konop

Re: Gniazdka sterowane pilotem

Witam.Kolego post wyżej pokierował mnie ze trzeba tylko ustawiać w gniazdku
a nie w pilocie i od razu był efekty.Działa.
Dzięki Zbyszek

Site Timeline