Gniazda RTV-SAT

Posiadam takie gniazda:

Mają wejście i wyjście jak widać na zdjęciach. Czy to są gniazda przelotowe? Czy mogę je użyć standardowo podłączając pod multiswitcha każde z osobna? Czy na wyjściu z gniazda muszę wtedy podłączyć jakiś terminator, czy zostawić je po prostu niepodłączone?

Reply to
Melwinek

W wiadomości:iv2dl5$686$ snipped-for-privacy@news.task.gda.pl, Melwinek snipped-for-privacy@xxx.pl nastukał:

ono ma tylko wejście

na pewno nie, nie spotkałem gniazd z gniazdem satelitarnym jako przelotowe.

tam nie masz jak podłączyc cokolwiek.

Reply to
VSS

W dniu 2011-07-06 22:53, VSS pisze:

Na zdjęciu "View of the RF part" w górnej części na błyszczącej blaszce są strzałki oznaczające wejście i wyjście.. Troszkę poniżej są miejsca na 3 śrubki. Dwie skrajne do mocowania przewodu i środkowa do mocowania plastikowego panela. Mam to gniazdo przed oczami są 2 otwory na przewody.

Dlatego mnie ta sprawa męczy :(

Reply to
Melwinek

Melwinek snipped-for-privacy@xxx.pl napisał(a):

Odlew tego gniazda jest uniwersalny - producent może tory FM i TV wykonać jako końcowe lub przelotowe - to konkretne jest końcowe bo ma niewielkie (ok 2dB) tłumienie. W wykonaniu przelotowym tłumienie byłoby powyżej 10dB. Tor satelitarny jest zawsze jako końcowy. Nie ma potrzeby wtykania terminatorów w nieużywane wyjścia.

P.S. - wystarczy na stronie Dipola zmienić język na polski, by w zrozumiałynm dla tubylców języku wyjaśnić przeznaczenie gniazda.

Reply to
Wmak

Wmak snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Wmak

W dniu 2011-07-06 23:56, Wmak pisze:

No i o to chodziło, dzięki wielkie. Człowiek całe życie się uczy.

Reply to
Melwinek

W dniu 2011-07-06 22:53, VSS pisze:

są, raz nawet zastosowałem.

Reply to
pawell32

W wiadomości:iv3f4a$s83$ snipped-for-privacy@news.onet.pl, pawell32 snipped-for-privacy@net-sat.pl nastukał:

dlatego napisałem, żę nie spotkałem a nie, ze nie istnieją

Reply to
VSS

Napisałeś że nie istnieją: "na pewno nie, nie spotkałem gniazd z gniazdem satelitarnym jako przelotowe", z naciskiem na "na pewno nie" ;-))))

Reply to
Robert_J

W wiadomości:iv3nrc$t35$ snipped-for-privacy@news.onet.pl, Robert_J snipped-for-privacy@onet.pl nastukał:

nie zrozumiałes pytania które zadał wątkotwórca:

"Czy to są gniazda przelotowe?"

odpowiedziałem:

"na pewno nie"

a w dalszej częsi poinformowałem:

"nie spotkałem gniazd z gniazdem satelitarnym jako przelotowe"

musisz czytać ze zrozumieniem

Reply to
VSS

Jeśli tak było to fakt, źle zrozumiałem, sorry. Na usprawiedliwienie mam to, że od jakiegoś czasu (dwa tygodnie?) jest jakiś problem z grupami telewizja i elektronika. Nie wiem czy to mój problem, czy ogólny, ale mieszają się posty z obu grup, robi się sieczka taka że trudno skumać co kto komu odpisuje i gdzie :-). Odpisuję na telewizji, a za chwilę post pojawia się na elektronice, na dodatek bez poprzednich...

Reply to
Robert_J

W dniu 2011-07-07 14:36, Robert_J pisze:

bo jak autor wątku pisze na kilka na raz to się mieszają.

Reply to
pawell32