Gniazda 230V do obudowy - gdzie kupić?

Poszukuję gniazd sieciowych z uziemieniem (najlepiej w postaci bolca a nie
dwóch sprężynujących pasków na bokach) do montażu na obudowie/panelu. Coś
takiego jak widać na tym zdjęciu: http://bass-
tools.eu/photo/BASSPOLSKA/PRE-983/1.jpg
Gdzie to można kupić? Chodzi mi o 3 do 5 sztuk. Aledrogo milczy w tej
sprawie, w sklepie elektronicznym robią wielkie oczy.

Jakub Rakus
Re: Gniazda 230V do obudowy - gdzie kupić?
Coś

http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-sieciowe-do-montazu-na-panel/ramka_8302_PL_pelny.html

Tomasz M.

Re: Gniazda 230V do obudowy - gd zie kupić?

idź do hurtowni elektrycznej dostaniesz od ręki - takie jak tomasz
napisał też

jeffrey

Re: Gniazda 230V do obudowy - gdzie kupić?

W hurtowni elektrycznej mają podobne gniazda do mocowania w puszkach w
ścianie - ale te gniazda mają dokoła metalowy kołnierz do którego montuje
się plastikowe ozddobne ramki. Więc to nie jest to samo, co pokazał kolega
Tomasz.

Jakub Rakus
Re: Gniazda 230V do obudowy - gd zie kupić?

mi bardziej chodziło o takie montowane często w małych
prefabrykowanych przenośnych rozdzielnicach
one są bez tego kołnierza i wyglądają bardzo podobnie co kolega
pokazał :)
te z klapkami na deszcz sam często kupuję

jeffrey

Re: Gniazda 230V do obudowy - gdzie kupić?

Rozumiem, takie tzw. gniazda tablicowe tez oglądałem, ale właśnie one mają
te klapki, a ja poszukuję czegoś takiego bez klapek jak się montuje w
różnych ups-ach i przetwornicach do solarów. Wygląda na to że TME to jedyny

dystrybutor w Polsce...

Jakub Rakus