Glupie pytanie;) czym przewiercic procka - Page 2

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka

Spoko :) Ale to jeszcze nie znaczy, że ktoś ma przewiercony mózg :)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /
W zeszłym roku zrobiłem parę kolczyków z kostek SDRAM. Podobały się ;)

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
No wlasnie, ja na razie tylko starych scalakow DIL uzywam zamiast
pinezek na tablicy korkowej. A poniewaz siedze na chorobowym i sie
troche nudze to wpadl mi do glowy pomysl wlasnie z brelokiem z proca :D

--
Ahmed
Kto sie smuci ten jest smutas,

sa wiertla "do szkla", dentystyczne tez moze dadza rade.
Wredna robota .. ale efekt jeszcze gorszy.

Piny dziurawia kieszen, wbijaja sie w noge, gna.
Stare procki SMD, jakie z wyprowadzeniami J zawinietymi pod kosc - tez
kolei lapia jakies nitki, piny sie prostuja.

Kup sobie breloczek z latareczka - to sie znacznie czesciej przydaje
:-)

J.

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
Piny ucinasz i opiłowujesz na gładko.

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka

Aby nie klulo mozna zatopic w zywicy akrylowej a w niej latwiej wywiercic
dziurke na lancuszek . :-)

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka

Zrobiłem sobie kiedyś podobny breloczek z kostki grafiki ze starej karty
NVidii. Ale to nie była ceramika, tylko wzmocniony blachą laminat i po
jakimś czasie uchwyt się przetarł i trzeba było wyrzucić.

pzdr.
j.

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka

A nie prościej zalać w klocku przezroczystej żywicy ?

--
P. Jankisz
Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka

przylutuj ładnie

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka

Odpadnie. Cyna slaba jest, pare razy sie zegnie z odpadnie.

J.

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka

To moBF%e "na twardo"? :)

J. (z wizjB1% proca z nogami stopionymi w jednB1% metalowB1% bryB3%EA)

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka

A moze sobie po prostu kupic odpowiedni breloczek - np

http://www.victorinox.com/category/1/100/1007

J.

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
No ale taki sobie moze kazdy kupic. A ja lubie rzeczy nietypowe. ATSD
lat temu kupe, jak zaczelo wchodzic MP3, kumple patrzyli na mnie jak na
UFO jak szukalem sposobu na zrobienie z MP3 spowrotem CD-Audio. Bo
wszyscy szaleli i robili MP3. Tak przez miesiac, a potem przylazili po
kolei pytajac jak to MP3 jednak na CD audio przerobic bo w aucie to MP3
nichu... nie odpali.

--
Ahmed
- alez wodzu, co wodz???

No ale z czego robili i czemu nie mogli oryginalu skopiowac ? :-P

Poza tym odpali, czasem sie trzeba nameczyc :-)

J.

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
Robili z tego co kto dorwal, pozyczyl na 1 dzien. A potem byla wymiana
podczas gdy oryginaly dawno oddane byly. No i MP3 normalnie z netu targane.

Teraz tak. Ale wtedy jakos nikomu nie chcialo sie P100 do auta montowac
;) I potrajac wartosci samochodu ;)

--
Ahmed
Kto sie smuci ten jest smutas,
Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka

no to przyklej distalem ;)

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka

A nie masz w tej kolekcji jakiegoś K6-III ?? To z chęcią przyjmę, jak
chcesz breloczek, to Ci mogę dać w zamian uwalonego ;)...

Pozdrawiam
Konop

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
Użytkownik "Konop"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ilu0tl$8h8$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

e no co ty, zepsuty się nie nadaje na breloczek

Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
Niestety. Tylko K6-2.

--
Ahmed
Emtec->Drivers & software download->USBStick