glosnomowiacy domofon 6 zylowy ( jak urmet )

spotkal sie ktos z glosnomowiaca sluchawka do typowej instalacji
domofonowej - 5-6 przewodowej?
pozdrawiam
michal

Re: glosnomowiacy domofon 6 zylowy ( jak urmet )
http://www.miwiurmet.com.pl/domofony_katalog_produktow-unifony,-,gr,34_293_453_466.html

Pewnie wymaga niestandardowego zasilacza bo chyba nie ma wbudowanego układu
antylokalnego.

PC

Re: glosnomowiacy domofon 6 zylowy ( jak urmet )

http://www.miwiurmet.com.pl/domofony_katalog_produktow-unifony,-,gr,34_293_453_466.html

Dzieki,ale przekopalem juz wszystko, to tez znalazlem i dziala tylko w
systemie duo, cokolwiek to znaczy, w kazdym razie w urmecie twierdzili, ze
nie da sie tego podlaczyc do normalnej instalacji;/
pozdrawiam
michal

Re: glosnomowiacy domofon 6 zylowy ( jak urmet )
Ale jak wymienisz zasilacz na ten DUO to pozostałe elementy pewnie
zadziałają. Ci z Urmeta zawsze mówią, ze się nie da i trzeba wszystko
wymienić. Ale to nie jest prawdą. Ja kiedyś popełniłem standardowy zestaw z
tym unifonem. Trochę go zmodyfikowałem i działa jak walkie - talkie ale
działa.

PC

Site Timeline